• Ik ben wel misschien een van de grootste klagers over zijn/haar uiterlijk op heel Quizlet, maar ik vroeg me vandaag eens af. Ik zag een hardstikke mooi model wat ik laatst nog tegen kwam op een website, prachtige huid, mooi vol, natuurlijk haar. Heel mooi gezicht, gewoon een prachtig meisje. Maar ze was zo standaard, skinny jeans, ugg's, witte blouse die in haar broek zit gestopt, gewoon een doorsnee meisje die de massa volgd.

    Ik begon best wel diep na te denken, zou ik gelukkig zijn als ik haar was? Nee, nee, geen kritiek meer, zeker niet. Regelmatig complimentjes krijgen en alles, maar dat is niet wie ik ben. Ik kwam tot de conclusie: Nee, zo word ik niet gelukkig. Je zou kunnen zeggen dat ik op dat moment even weer helemaal helder werd, omdat ik een hele tijd mezelf heb aangepast voor anderen, qua uiterlijk, persoonlijkheid, zelfs qua stijl heb ik mezelf onderdrukt om anderen te plezieren en om die opmerkingen uit te sluiten. Voel ik me gelukkig? Nee. Voel ik me onbegrepen? Ja.
          Ik heb zojuist toch besloten dat ik liever klote-opmerkingen krijg dan dat gebekvecht in mijn hoofd, en daar ben ik best trots op. Ik heb namelijk in die dertien jaar dat ik hier op aarde ben, volgens mij toen ik redelijk begon te denken (7 - 8 jaar) mezelf al aangepast naar anderen omdat vanaf het begin af aan, ik al opmerkingen kreeg.

    Dit wilde ik even mededelen, ik voel me nu best opgelucht, eigenlijk. (:
    Wie heeft er vandaag nog meer een heldere dag? :3


    Let it come and let it be

    Pariah schreef:
    (...)
    Het was nogal raar, iedereen (ook de mensen die me niet aardig vinden) deed overdreven vrolijk tegen me. Ik kreeg ineens superveel complimentjes van mensen waar ik normaal nog niet eens 'Hallo' tegen zeg, ofzo. :W

    En als je er zo tegen aankijkt, dan besef je toch dat je goed bent zoals je bent, of ligt dat nu aan mij? :'D

    Ze beseffen gewoon eidnelijk hoe amazing jij bent en willen die tijd inhalen! :Y)

    Nee, niet echt. Dit is meer het accepteren dat ik óók een mening heb, en dat die er ook toe doet. Het is eerder jezelf laten spreken dat zelfvertrouwen bij jezelf inwinnen (:


    Let it come and let it be

    Je kan rijk zijn of beeldschoon maar dat zegt niks over je binnenkant.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Wat is jouw kledingstijl dan waar jij om word uitgelachen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Wat is jouw kledingstijl dan waar jij om word uitgelachen?

    Donker, elegant en ik ben dol op zwart en wit kant. Korte hoge rokken en broekjes zijn geweldig (wel met een lange legging er onder), en het liefst van die hele volle, grote (donkere) rokken met kleine stipjes. Wel ben ik dol op (fel gekleurde) strikken in mijn haar, felle nagellak en dat soort accecoires. Maar niet dat typische 'scene'. Zachte make-up en opvallend (gekleurd) haar. Ik werd vroeger altijd uitgescholden voor 'kanker emo' of 'depressieve gothic' en dat soort dingen, daar was en ben ik vrij gevoelig voor.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 20:17 ]


    Let it come and let it be

    PUKKELxDING schreef:
    Dat klinkt als een hele verstandige en goede ontdekking ;)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sev, je bent prachtig zoals je nu bent. Je weet dat ik bijna alles en iedereen verafschuw, maar jij bent een heel mooi meisje. Mocht je zo 'mainstream' zijn, dan verdwijnt je schoonheid opeens. Liefje, ur pretty. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    That's the spirit!
    Hmm, ik vind mezelf ook niet zo knap, maar ik ben wel gelukkig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Countenance schreef:
    (...)
    Donker, elegant en ik ben dol op zwart en wit kant. Korte hoge rokken en broekjes zijn geweldig (wel met een lange legging er onder), en het liefst van die hele volle, grote (donkere) rokken met kleine stipjes. Wel ben ik dol op (fel gekleurde) strikken in mijn haar, felle nagellak en dat soort accecoires. Maar niet dat typische 'scene'. Zachte make-up en opvallend (gekleurd) haar. Ik werd vroeger altijd uitgescholden voor 'kanker emo' of 'depressieve gothic' en dat soort dingen, daar was en ben ik vrij gevoelig voor.


    Geweldige Style schat ;D
    Alleen niet die rokken -Ik ben geen rokken iemand (:-
    Ik zou zegge; DOEN ;D
    En dat elegant en kant had ik wel verwacht van jou ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Goeie instelling :]. Daarmee komt een mens verder in het leven.

    Ikzelf heb een aantal dagen geleden een helder moment gehad, waarna ik na besef en huilbui no. zoveel eens besloten had mezelf bijeen te rapen en zelf wat van mijn leven te maken. Nu komt er zoals gewoonlijk weer een lastige complicatie bij en hoe ik die op ga lossen, daar ben ik nog niet uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die heldere momenten heb ik ook, soms, en dan verdwijnen die weer net zo snel. Helaas

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 20:29 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik. Heb alle wereldproblemen doorgrond terwijl ik eigenlijk Duits moest studeren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Ik. Heb alle wereldproblemen doorgrond terwijl ik eigenlijk Duits moest studeren.


    +1 _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    HATEBREEDER schreef:
    Sev, je bent prachtig zoals je nu bent. Je weet dat ik bijna alles en iedereen verafschuw, maar jij bent een heel mooi meisje. Mocht je zo 'mainstream' zijn, dan verdwijnt je schoonheid opeens. Liefje, ur pretty. <3

    Stiekem zit ik hier nu achter mijn computer te huilen als een klein kind. Ach verschilt nirt veel van de realiteit. (: Dit soort woorden zijn zo lief, maar buiten het feit dat ik mijn eigen mening accepteer, zijn zulke dingen toch zo verwarrend. Keer op keer staan tranen in mijn ogen als ik die dingen hoor of lees :"D Ik begin me soms echt af te vragen wat anderen wel zien wat ik niet zie, of wat ik juist wel zie, wat anderen niet zien. Haha, wat dit betreft ben ik nog steeds een zooitje, want hoe zeker ik ook ben van hoe ik me wil uiten, is dit nog steeds een beetje gecompliceerd. Maar bedankt, het doet me iets, op toch een goede manier :3


    Let it come and let it be

    Midna schreef:
    (...)

    Geweldige Style schat ;D
    Alleen niet die rokken -Ik ben geen rokken iemand (:-
    Ik zou zegge; DOEN ;D
    En dat elegant en kant had ik wel verwacht van jou ;P

    Hoe lief dit ook is, ik zou liever ook eens zo iets horen van mijn omgeving, ik zoek automatisch naar bevestiging, zo ben ik gewoon, maar de mensen die werkelijk om mij heen staan, lijken het nooit te geven. Dat heeft mij een beetje tegen gehouden :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Hoe lief dit ook is, ik zou liever ook eens zo iets horen van mijn omgeving, ik zoek automatisch naar bevestiging, zo ben ik gewoon, maar de mensen die werkelijk om mij heen staan, lijken het nooit te geven. Dat heeft mij een beetje tegen gehouden :"D

    Dat komt omdat die mensen geen inspiratie hebben voor een eigen stijl, en daarom maar alles wat niet mainstream is af gaan lopen kraken uit jaloezie. True story.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)