• Bill en Tom worden betoverd door een djinn , een djinn is een wezen die zegt hoe je leven eruit zou moeten zien in een soort droom , in hun droom ontmoeten ze een meisje , Ze hadden het meisje al ergens eerder gezien, nu blijkt dat ze in de droom met haar getrouwd te zijn .. ,wanneer de droom stopt worden Tom en Bill wakker en zoeken uit of het meisje echt bestaat , maar wat gebeurt er als het meisje echt bestaat? Gaan ze ervoor of laten ze het zoals het is?

    Dit verhaal heb ik ook op mij vorig profiel gemaakt maar daar kom ik niet meer op.

    Verassing 1: PrincesScene
    Verassing 2: pam1iris
    Verassing 3: NimmaGirl
    Verassing 4: BiLlPRinCeSs
    Verassing 5: PersianRose
    Verassing 6: RecordMe
    Verassing 7: MILLIONAIRx3
    Verassing 8: Nouszie
    Verassing 9:
    Verassing 10:
    Verassing 11: xNIJNTJE
    Verassing 12:


    Info:

    Rol:
    Naam;
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Tekstje:

    Rol:
    Verassing 6 Of in ieder geval wat met Bill x]
    Naam;
    Rose (A)
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    Lief, Aardig, Spontaan & Behulpzaam
    Foto:
    Kyk maar in me FB
    Tekstje:
    Listen up Bitch

    Yeah, Here I Am



    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar. Maar die boeit natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!



    XxX Rose

    Naam voor de tittel:
    Married with a girl in my dreams?
    She does excist!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ike Will!!!!
    Rol:
    Verassing 4
    Naam;
    Elle
    Leeftijd:
    18
    Karakter:
    Lief,, Betrouwbaar, Eigewijs,, heeft zo haar ego mementen
    Foto:
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=78294
    Tekstje:
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.
    Xx Bye
    Naam voor de tittel:
    Nee sorry,, Als ik er een weet meld ik het meteen


    Dunno ><

    Rol:
    Verassing 6 Of in ieder geval wat met Bill x]
    Naam;
    Rose (A)
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    Lief, Aardig, Spontaan & Behulpzaam
    Foto:
    Kyk maar in me FB
    Tekstje:
    Komt eraan!
    Naam voor de tittel:
    Married with a girl in my dreams?
    She does excist!


    Je krijgt de rol en het verhaal zal She does exits! noeme ^^

    Rol:11
    Naam;Raquel
    Leeftijd:17
    Karakter:lief,eerlijk betrouwbaar,koppig,soms te snel boos
    Foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=b8pa1h&s=4
    Tekstje:Haay Sweeties ! Raquel is de naam en leef al 17 jaartjes op de Wereld. Niet zo'n goeie actie van me ouders maar blijkbaar stonden ze erop ;] Ik doe altijd lekker wat ik wil,waardoor ik soms wel egoistisch overkom. Kan ook wel want heb wel een ego. Samen met me vriendinnen ga ik graag uit of maken we foto's samen. Ja wat kan ik zeggen,we zijn gewoon heel mooi samen^^. Over mijn karakter ben ik zo klaar; ik ben koppig,eerlijk maar ook heel gevoelig voor dingen. Ik kan het niet hebben als mensen mij niet accepteren, daar heb ik wel last van,want me ouders doen het niet. Ze accepteren mijn manier van denken niet en hoe ik eruit zie ><. Je zou nu ook wel denken, wtf waarom dat nou weer ?! Nou, ze vinden dat ik niet zo 'anders' moet doen en gewoon moet mee gaan met de andere mensen. Maar dat is het juist,dat wil ik niet ! Ik wil niet zijn zoals al die andere mensen. Ik wil dat mensen mij later herrinren ! Doe toch lekker waar ik zin in heb ^^ Gelukkig heb ik altijd nog me vriendinnen waar ik heen kan gaan en die er wel voor me zijn. Ze zijn echt het allerbelangrijkste in mijn leven. Nu ik het toch over ze heb, ik ga nu naar ze toe. Byee <333
    Naam voor de tittel: My Dreams Are From The Future


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    yeah bedankt <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol: 2

    Naam; pamela

    Leeftijd: 18 mag ook veranderen;)

    Karakter: lief en kan stout

    Foto:http://img174.imageshack.us/my.php?image=2483668594321becfe1eqs6.jpg

    Tekstje: heej ik ben pamela ben 18 jaar woon op deze mooi planeet bij mijn ouder in huis met een stom susjuh en ik ben verslaaft aan tokio hotel en dan vooral tom geilen;)
    ik hou er ook van om lekker teshopen en naar de bios gaan en als je me zoekt kan je me ook vinden op het strand mijn karakter is dat ik heel lief ben en dat ik ook af toe een bitch kan zijn en aftoe stout zijn maar niet snel jaloers;)
    maar moet gaan doei


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    bedankt voor de rol (H)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Nog mensen die ne rol willen???

    Info:



    Rol: 6

    Naam; Noëlle

    Leeftijd: 18

    Karakter: Lief, slim, niet op haar mondje gevallen, een beetje vreemd

    Foto: http://www.flickr.com/photos/chinad0ll/2776583785/

    Tekstje:
    Hey ik ben dus Noëlle. Ik ben 18 jaar en ben net klaar met mijn studie. Ik ben half Chinees en half Duits. Ik houd van muziek luisteren en lezen. Ik word vaak "weirdo" genoemd omdat ik verslaafd ben aan angst, hoe dat komt vertel ik ooit nog wel.
    x. Noëlle

    Rol: Verrrassing 7

    Naam; Roxy

    Leeftijd: 17

    Karakter: Stoer,Eigewijs en aardig

    Foto:

    http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/paramore94/scene%20hair/l_043ea27415d9ada18d24de24d3ee0e51.jpg?o=1475

    Tekstje:

    Heey Ik ben roxy ^^ . ik ben 17 jaar oud en woon samen met mij ouders en Oudere broer Alex.Verder doe ik graag skaten en wat buiten hangen met vriende.Ik ebn verslaafd aan muziek..Alles draait om muziek.vooral Tokio hotel..ik speel ok graag op em hellokitty gitaar..En rij graag ron din me Fel blauwe Bmw .Maar ik ga Wan tme mobiel gaat.

    Bubaaai x33 Liefs Roxyy

    Lievuu Silke. Jy alvast bekend maak? :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Toemdoem, er bestaat toch al nét dezelfde Quiz niet dan?

    Danke (L)


    Dunno ><

    Toemdoem, er bestaat toch al nét dezelfde Quiz niet dan?


    Ja op mijn andere profiel

    Rol: doe maar welke jij bij mij vind passen schat ^^
    Naam; Anouschka
    Leeftijd: 17
    Karakter: aardig, lief, kan zo nu en dan bitchy overkomen, zelverzekerd
    Foto: http://img210.imageshack.us/img210/9435/jkklkog4ge7.png
    Tekstje:

    Haay bitches ik ben Anouschka ^^ Ik ben 17 en heb daarnaast ook nog een zusje. Ik woon bij mijn ouders, want mijn ouders zijn gescheiden. Voor de rest hang ik veel buiten rond met vrienden en luister veel muziek. Vooral Rock ^^ Paramore, Green Day, Tokio Hotel en van dat stuff ^^
    Maar ik ga weer bubaai «3


    ~