• Ik ben dus lekker verkouden, maar ik moet gewoon naar school.
    Ik heb hoofdpijn,keelpijn,pijn in mijn kaken,oor pijn en mijn oren zitten verstopt T-T. Eergisteren voelde ik me nog hartstikke gezond en opeens was ik gister verkouden. Nu ben ik ook dus moe , want slapen ging niet.
    Ik wil echt niet naar school , want ik heb 8 lesuren. Maar ik moet gewoon naar school(cat). Ik mag allen thuis blijven als ik half dood neerval.
    Iemand ook verkouden?

    Edit:
    Uiteindelijk mocht ik toch thuis blijven. Was gelijk mijn bed in gedoken.
    Nu voel ik me beter, omdat ik meer heb geslapen ^^. Allen is het leuk als je probeert te slapen dat en een regen/hagel bui is met onweer en je zus die nat is je kamer binnen komt om te zeggen dat je Paraplu dood is. En daarna ook nog een koud plasje achterlaat in mijn kamer waar je dan in stapt -1 woord: koud- en het grote licht aan laad en dan je ogen zeer doen(cat)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 16:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ikku ben chronisch verkouden :(


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Poseidon schreef:
    Ik moet altijd naar school, ik mag alleen thuisblijven als ik 39 graden koorts heb..

    Bij mij dus ook.Ik had me al meer dan 2 jaar niet meer ziek gemeld. toen had ik me ziek gemeld om erge buikpijn . En om verkoudheid al heel lang niet meer.Maar ik was zo vermoeit dus mocht ik toch thuis blijven :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor