• Ik ben dus lekker verkouden, maar ik moet gewoon naar school.
    Ik heb hoofdpijn,keelpijn,pijn in mijn kaken,oor pijn en mijn oren zitten verstopt T-T. Eergisteren voelde ik me nog hartstikke gezond en opeens was ik gister verkouden. Nu ben ik ook dus moe , want slapen ging niet.
    Ik wil echt niet naar school , want ik heb 8 lesuren. Maar ik moet gewoon naar school(cat). Ik mag allen thuis blijven als ik half dood neerval.
    Iemand ook verkouden?

    Edit:
    Uiteindelijk mocht ik toch thuis blijven. Was gelijk mijn bed in gedoken.
    Nu voel ik me beter, omdat ik meer heb geslapen ^^. Allen is het leuk als je probeert te slapen dat en een regen/hagel bui is met onweer en je zus die nat is je kamer binnen komt om te zeggen dat je Paraplu dood is. En daarna ook nog een koud plasje achterlaat in mijn kamer waar je dan in stapt -1 woord: koud- en het grote licht aan laad en dan je ogen zeer doen(cat)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 16:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Awh, beterschap. En ja hier ook iemand verkouden.
    Maar ik heb geluk, wij hebben een 40 min rooster. Dus ik ben een uur eerder uit dan normaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb dat ook. x)
    Maar ik ben een slechte genezer dus ik zit daar al anderhalve/2 weken mee. En ik heb langere dagen dan maar 8uur. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat had ik in mijn tentamenweek op de uni. Ik was echt doodziek -niet verkouden ziek, dat kwam twee weken daarna, man o man- en zat daar, als een gekookt ei mijn tentamens te maken x]
    Veel succes vandaag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Aahw, beterschap!
    Nee, gelukkig geen last van..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben bijna altijd verkouden dus ik merk er amper iets van.
    Maar ik wens jou veel beterschap!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 9:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben al anderhalve week ziek, blijkbaar heb ik neusholteontsteking. @#$%^&*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, ik. Maar niet zo erg, ik heb er niet zo'n last van.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn neus zit verstopt, das al. Maar ik ben dan nog eens kotsmisselijk door de stomme periode van de maand. Vreselijk D:
    Veel beterschap jij!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben bijna nooit verkouden, maar als ik het ben (zoals nu)
    is het misschien nog wel erger dan hoe jij het omschrijft.
    Echt verschrikkelijk..... !!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hmm, das vervelend ):
    Ik voel me eigenlijk best wel goed nu.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Heb ik oog gehad, ik heb elke dag fruit, vitamine c tabletten en weerstand tabletten genomen en ik ben een stuk beter! (geen idee of dat door die tabletten komt of dat ik vanzelf beter ben geworden)


    Do you really ever forget your first heartbreak?

    Poor you
    ik ben de laatste tijd best veel ziek geweest. Maar nu gelukkig niet

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 17:39 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    heheehee *loopt stilletjes weg*


    Shoganai i ne~

    Ik heb 't gevoel dat ik 't hele jaar al verkouden ben :x

    Maar wel rottig voor je, beterschap!


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik moet altijd naar school, ik mag alleen thuisblijven als ik 39 graden koorts heb..

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 17:44 ]


    your eyes are like stars in the night.