Ik trek op school altijd op met drie vriendinnen laten we ze A, S en H noemen.
A was vandaag behoorlijk sjago(laat ze altijd duidelijk merken), maar ik trek mij daar niet echt iets van
In de lunchpauze hadden H, S en ik de slappe lach. Blijkbaar vond A dat niet zo fijn. Maar in plaats van dat te zeggen trok ze mij keihard weg. Echt mijn hele arm was knalrood. Toen wij weer bij H en S stonden kneep ik haar als wraak zachtjes terug. Dat zouden de meesten wel doen denk ik. En wat doet A? Die pakt haar flesje water en gooit dat over mij heen. Ik was echt behoorlijk nat. Maar dat was het ergste nog niet. Ik had voor Sinterklaas een boek(Vlammen) gekregen dat ik graag wou en dat stond ik te lezen en dat was dus ook helemaal nat. En ik had ook nog eens een wit shirt aan dat ontzettend door begon te schijnen. Toen mocht ik gelukkig de sjaal van H aan.
Maar het is toch niet normaal dat je eerst iemand heel hard knijpt omdat ze lachen en als ze dan zachtjes terug knijpt dat je dan gelijk je flesje water over haar heen gooit
Sorry dat ik moest ik even kwijt
[ topic verplaatst door een moderator ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one