• Ik zit er echt even helemaal doorheen nu en ik moet gewoon even iets kwijt. Ik voel me echt verschrikkelijk rot de laatste tijd. Ik heb een soortvan voor mezelf afstand genomen van mijn geloof. Ik geloof er niet meer in en ga ook liever niet meer naar de kerk, catechisatie en de andere dingen die erbij horen. Mijn ouders willen wel dat ik blijf geloven enz, dus van hen moet ik met de dominee praten. Overmorgen. Daar valt nog wel mee te leven, omdat ik hem ook ga vertellen dat het geloof er voor mij gewoon niet meer is.
    Een ander probleem is een jongen uit een klas naast mij die een hele groep mensen tegen mij heeft opgezet. Ze gebruiken mijn naam als scheldwoord, roepen 'hoer' e.d. naar mij, smijten dingen naar me in de bus en roddelen achter mijn rug om over mij. Ik heb al tegen de juf gezegd dat ze mijn naam als scheldwoord gebruiken. Ze zou er ook iets aan doen, maar er is gewoon nog niets gebeurt.
    Vandaag ging het ook helemaal fout. Het regende als een gek, ik ben helemaal natgeregend en doorweekt thuisgekomen. Ik was ook helemaal op door de schooldag enzo.
    Mijn zus wilde weten wat er aan de hand was en ik vertelde dat dus allemaal. Zij zei gewoon dat het terecht was dat ze me hoer noemden. Er word echter van een ander meisje op school, dat elke 2 weken een nieuw vriendje heeft, helemaal niets gezegd. Zij is juist hartstikke populair, niemand doet hatelijk tegen haar en zij is ook veel korter dan mij op school. Zij zit er pas sinds een jaar en ik al bijna drie jaar.
    Ik vind dit heel hatelijk zegmaar, want ik doe keihard mijn best maar toch blijven mensen hatelijk doen. Ik heb gewoon telkens het idee dat er iets mis met mij is. ):

26 - 02 - '16

Cumberbatch schreef:
    Waarom zegt jouw zus dat het terecht is dat ze je hoer noemen? Waar slaat dat op?

Er is trouwens niks mis met jou. De enigen die een probleem hebben zijn zij die te zwak zijn om iemand te accepteren die niets is zoals hen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.