• Ik zit er echt even helemaal doorheen nu en ik moet gewoon even iets kwijt. Ik voel me echt verschrikkelijk rot de laatste tijd. Ik heb een soortvan voor mezelf afstand genomen van mijn geloof. Ik geloof er niet meer in en ga ook liever niet meer naar de kerk, catechisatie en de andere dingen die erbij horen. Mijn ouders willen wel dat ik blijf geloven enz, dus van hen moet ik met de dominee praten. Overmorgen. Daar valt nog wel mee te leven, omdat ik hem ook ga vertellen dat het geloof er voor mij gewoon niet meer is.
    Een ander probleem is een jongen uit een klas naast mij die een hele groep mensen tegen mij heeft opgezet. Ze gebruiken mijn naam als scheldwoord, roepen 'hoer' e.d. naar mij, smijten dingen naar me in de bus en roddelen achter mijn rug om over mij. Ik heb al tegen de juf gezegd dat ze mijn naam als scheldwoord gebruiken. Ze zou er ook iets aan doen, maar er is gewoon nog niets gebeurt.
    Vandaag ging het ook helemaal fout. Het regende als een gek, ik ben helemaal natgeregend en doorweekt thuisgekomen. Ik was ook helemaal op door de schooldag enzo.
    Mijn zus wilde weten wat er aan de hand was en ik vertelde dat dus allemaal. Zij zei gewoon dat het terecht was dat ze me hoer noemden. Er word echter van een ander meisje op school, dat elke 2 weken een nieuw vriendje heeft, helemaal niets gezegd. Zij is juist hartstikke populair, niemand doet hatelijk tegen haar en zij is ook veel korter dan mij op school. Zij zit er pas sinds een jaar en ik al bijna drie jaar.
    Ik vind dit heel hatelijk zegmaar, want ik doe keihard mijn best maar toch blijven mensen hatelijk doen. Ik heb gewoon telkens het idee dat er iets mis met mij is. ):


    26 - 02 - '16

    Waarom zegt jouw zus dat het terecht is dat ze je hoer noemen? Waar slaat dat op?

    Er is trouwens niks mis met jou. De enigen die een probleem hebben zijn zij die te zwak zijn om iemand te accepteren die niets is zoals hen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aww, er is heus niks mis met jou, 't zijn vast gewoon mensen die zelf jaloers of onzeker zijn en dat op iemand proberen af te reageren en helaas ben jij dat =( Misschien kan je het proberen anders op te lossen met een leraar of gewoon met opgeheven hoofd door te gaan en hopen dat 't overgaat. Veel sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Dat geloof gebeuren lijkt precies op mij, maak je daar niet druk om, er is tijd zat om te geloven.

    En al die shit die je hier neerzet, jezus, is niet normaal van hun! Kun je niet met de directie gaan praten ofzo of hoger aanpakken? T'zou helemaal mooi wezen als jij je moest aanpassen aaan hún!
    En er is niks mis met je, alleen met die idioten die dit jouw telkens flikken. Serieus, kan slecht tegen dat soort mensen, puur uit laf/laksheid en angst om zelf te pakken worden genomen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    er is niks mis met jou, er is iets mis met de pensen die je pesten en hoer noemen. omdat zij geen leven hebben, gaan ze dat van anderen verzieken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Cumberbatch schreef:
    Waarom zegt jouw zus dat het terecht is dat ze je hoer noemen? Waar slaat dat op?

    Er is trouwens niks mis met jou. De enigen die een probleem hebben zijn zij die te zwak zijn om iemand te accepteren die niets is zoals hen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cumberbatch schreef:
    Waarom zegt jouw zus dat het terecht is dat ze je hoer noemen? Waar slaat dat op?

    Er is trouwens niks mis met jou. De enigen die een probleem hebben zijn zij die te zwak zijn om iemand te accepteren die niets is zoals hen.

    BAM. They can shove that up their asses.


    No growth of the heart is ever a waste

    Belachelijk! Stom geloof.
    Gereformeerd zeker?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zij moeten eerst hun vocabulaire uitbreiden voordat ze gaan schelden met woorden die totaal niet bij deze situatie passen. Sterkte!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Als jij niet gelooft meis dan kun je daar niets aan doen. Er zijn geen hogere krachten die je daarbij kunnen helpen, ook de dominee niet.
    Anyway, is dat ook de reden dat je zus zo tegen je doet? Echt laag van 'r. Jij bent echt beter dan dat meis, echt.


    Life is hard and then we die

    Ze mogen je niet, maar houden zich wel met jou bezig? Zielig toch, dat pestgedrag. Ik kan moeilijk zeggen dat je die dingen moet negeren, want dat gaat gewoon niet makkelijk. Ik hoop voor je dat er vrienden/vriendinnen in je omgeving zijn waarbij je je hart kan luchten. Ik kan me best goed voorstellen hoe je je voelt, en dat is zo rot.
    The thing about your sister: Laat haar gewoon zo doen. Jij weet beter. Ik heb zelf totaal geen goede band met mijn gezinsleden, en ik heb er -buiten het feit zelve- geen problemen mee in de "buitenwereld". Ik leef naast hen en vind mijn eigen wegen.
    I really really hopeee that you're going to be betteeeer.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 18:53 ]

    Madge schreef:
    Belachelijk! Stom geloof.
    Gereformeerd zeker?


    Wat probeer je daarmee te zeggen?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Makarov schreef:
    (...)

    Wat probeer je daarmee te zeggen?

    Het gaat hier precies zo. De gelijkenissen zijn erg groot met mijn eigen dorp.
    Vandaar dat ik het vraag.
    Ik ben zelf Rooms-Katholiek, wat niet helemaal geaccepteerd wordt... --'


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    (...)
    Het gaat hier precies zo. De gelijkenissen zijn erg groot met mijn eigen dorp.
    Vandaar dat ik het vraag.
    Ik ben zelf Rooms-Katholiek, wat niet helemaal geaccepteerd wordt... --'


    Altijd weer die mafkezen die geen andere geloven kunnen accepteren ><

    Alleen zoals jij het zei kwam het over dat je iets tegen alle gereformeerden had.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Makarov schreef:
    (...)

    Altijd weer die mafkezen die geen andere geloven kunnen accepteren ><

    Alleen zoals jij het zei kwam het over dat je iets tegen alle gereformeerden had.

    Nou ja, ik heb niet echt respect voor een geloof dat geen andere geloven kan respecteren. Ik respecteer het als iemand Joods/Moslim/Christen/Gereformeerd/Boeddhist/Hindoeist/whatever is. Anyway, daar denken veel mensen nog anders over. >.<"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is heel simpel te denken: 'Aangezien het 15 tegen mij is, zal ik wel fout zitten, ik ben immers in de minderheid.' Maar het leven is niet simpel, je moet júíst moeilijk denken, maar die 15 mensen kùnnen dat niet. Ze hebben geen respect voor mensen die boven hen staan, omdat ze daardoor een onderdrukking voelen, daarom onderdrukken ze anderen. Jij ben onderdeel van die 'anderen', omdat jij je open zet voor de wereld en andere dingen toelaat, dat kunnen ze niet hebben, dat kunnen ze niet begrijpen. Ze kunnen niet begrijpen dat jij een open gedachte hebt en je vriendelijk open blijven stellen. Je zou kunnen zeggen dat ze, inderdaad jaloers zijn.

    Dit is voor mij altijd een helpend iets geweest. 'Ze zijn gewoon jaloers,' is immers ook zo simpel en ongeloofwaardig gezegt, maar hier denk je echt over na :Y)


    Let it come and let it be