• Ik heb dagen zitten tobben over hoe je je hoofdstukken die losgekoppeld zijn terug te vinden. Ik ben er namelijk zelf een kwijt:$.

    Maar nu heb ik iets gevonden (nerd). Bij ieder hoofdstuk dat je maakt moet je een nonsenswoord achter de tekst typen. Om het hoofdstuk terug te vinden moet je je nonsenswoord bij 'hoofdstukken koppelen' typen. Wedden dat je hem nu vindt?(cool)

    Mijn nonsenwoord is bijvoorbeeld q.w.r.t.z.r.t. . Maar ga hem zelf niet gebruiken, anders vind ik het hoofdstuk niet meer terug als iedereen mijn woord als nonsenwoord gebruikt...

    Je kunt ook een hele zin op een papiertje zetten, maar dat duurt lang.

    Welke woorden mogen niet gebruikt worden als nonsenwoorden?

    -Andermans 'nonsenswoorden'
    -Persoonlijke gegevens (behalve usernames, maar gebruik wel de jouwe)
    -Scheldwoorden
    -Veelvoorkomende woorden en namen (Tom, Jan, bal, cool,...)

    Hopelijk helpt dit :).

    Galleon schreef:
    Ik snap er de ballen niet van (no_chears)


    Ze bedoelt dat je achter ieder hoofdstuk dat je geschreven hebt een speciaal woord zet, of gewoon een random combinatie van letters. Zoals: 'djhflaksj' zodat als je dit intikt, je jouw hoofdstuk gemakkelijk terug kunt vinden.

    Maar ik wil niet achter ieder actief hoofdstuk zo'n random woord hebben staan(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    MissSharp schreef:
    (...)
    En dus?


    Zal ik het nóoit opslaan in Word, omdat ik doodga als iedereen mijn dingen leest. Maar je hebt overigens wel gelijk met die back-up. Ik denk niet dat zo'n crash nog een keer zal gebeuren.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Het is op zich wel slim, maar ik zou niet zo'n woord achter ieder actief hoofdstuk hebben willen staan:W


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.