• Ik heb dagen zitten tobben over hoe je je hoofdstukken die losgekoppeld zijn terug te vinden. Ik ben er namelijk zelf een kwijt:$.

    Maar nu heb ik iets gevonden (nerd). Bij ieder hoofdstuk dat je maakt moet je een nonsenswoord achter de tekst typen. Om het hoofdstuk terug te vinden moet je je nonsenswoord bij 'hoofdstukken koppelen' typen. Wedden dat je hem nu vindt?(cool)

    Mijn nonsenwoord is bijvoorbeeld q.w.r.t.z.r.t. . Maar ga hem zelf niet gebruiken, anders vind ik het hoofdstuk niet meer terug als iedereen mijn woord als nonsenwoord gebruikt...

    Je kunt ook een hele zin op een papiertje zetten, maar dat duurt lang.

    Welke woorden mogen niet gebruikt worden als nonsenwoorden?

    -Andermans 'nonsenswoorden'
    -Persoonlijke gegevens (behalve usernames, maar gebruik wel de jouwe)
    -Scheldwoorden
    -Veelvoorkomende woorden en namen (Tom, Jan, bal, cool,...)

    Hopelijk helpt dit :).

    o.ô


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Huh? Die hoofdstukken zijn al weg nu toch, hoe wil je dat er dan nog achter typen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Huh? Die hoofdstukken zijn al weg nu toch, hoe wil je dat er dan nog achter typen?


    Ik bedoel, een hoofdstuk dat is losgekoppeld, dat je dat makkelijker terug vindt dan :).

    Verty schreef:
    (...)

    Ik bedoel, een hoofdstuk dat is losgekoppeld, dat je dat makkelijker terug vindt dan :).


    Losgekoppeld?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    als jij het maar snapt is het goed _O_

    Taubenfeld schreef:
    als jij het maar snapt is het goed _O_


    Ik snap het, maar ik vind het absurd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha, lijkt me een beetje vreemd zo'n woord achter je hoofdstuk. Je kunt ook gewoon bijvoorbeeld de naam van de hoofdpersoon in het hoofdstuk zetten en daar op zoeken.


    <3

    great story bro, now what do you mean with it?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is op zich wel slim, maar ik zou niet zo'n woord achter ieder actief hoofdstuk hebben willen staan:W


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Demesne schreef:
    great story bro, now what do you mean with it?


    Ze bedoelt dat als er ooit weer een crash komt en alle hoofdstukken weg zijn. Dat het slim is om nu een speciaal woord in alle hoofdstukken plaats zodat je ze allemaal makkelijk terugvindt.


    <3

    Floater schreef:
    (...)

    Ze bedoelt dat als er ooit weer een crash komt en alle hoofdstukken weg zijn. Dat het slim is om nu een speciaal woord in alle hoofdstukken plaats zodat je ze allemaal makkelijk terugvindt.


    C'mon, Rutger maakt vanaf nu iedere zondag een back-up.
    Zie vorige crash.
    En dan nog. Lang leve Word?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eigenlijk wel slim, ja.

    Ik snap er de ballen niet van (no_chears)


    Alis volat propriis.

    MissSharp schreef:
    (...)
    C'mon, Rutger maakt vanaf nu iedere zondag een back-up.
    Zie vorige crash.
    En dan nog. Lang leve Word?


    Sommige mensen willen niet al hun creaties op de openbare pc hebben staan(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Sommige mensen willen niet al hun creaties op de openbare pc hebben staan(:


    En dus?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt