• Pffffff heftig nachtje! Inbraakpoging bij ons thuis terwijl ik lag te slapen, weet je hoe eng! Ze probeerden de voordeur te forceren met een koperen staaf. Mijn pa is ze nog achter aangegaan maar heeft ze niet kunnen pakken... We hebben gelukkig wel een goed signalement van de daders. Één droeg een rode jas en was in gezelschap van 2 negers, ze zijn gevlucht op een wit paard.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LaJoie schreef:
    HAHAHAHA IK HAD 'M NIET DOOR TOT IK DE EERSTE REACTIE LAS, HAHAHA.
    -faal


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Escritura schreef:
    *Heel serieus* Oh dat is ku- Waaaacht....

    Haha dat dacht ik ook van like O.o xD toen realiseerde ik me het is 5 December + Wit paard xD

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    In Brabant zeggen ze dat altijd? Iig bij mij in de buurt:W


    Owja? Ik kom uit Brabant en ik heb het nog nóóit iemand horen zeggen...
    Ik weet wel dat ze in sommige delen van het land 'ik zoek het niet' niet kenne en dat wij altijd wouwen in plaats van wilden en Houdoe is ook heel bekend, maar kon in plaats van kende? Nooit gehoord...

    Overigens, ik had 'm pas door toen bij de laatste zin xD


    Deep inside, I've never felt alive

    PinkaminaPie schreef:
    Haha ik dacht even dat het echt was tot ik het einde las :'D.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Escritura schreef:
    *Heel serieus* Oh dat is ku- Waaaacht....


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hahaha, ik snap hem ook nu pas :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    LaJoie schreef:
    HAHAHAHA IK HAD 'M NIET DOOR TOT IK DE EERSTE REACTIE LAS, HAHAHA.
    -faal


    your eyes are like stars in the night.

    Dat mag je niet zeggen, dat is discriminatie. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Midna schreef:
    Ik kende hem al o-O
    Maar toch trapte ik in,
    Bij het stukje van witte paard had ik zo iets van; Waarom zou je vluchten op een witte paard?
    en toen; HEEY !! die mop ken ik D:


    comfort in c h a o s

    Omg haha. Ik had hem door toen ik wit paard las. Ik dacht: 'he dat lijkt op Sinterklaas.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol, ik had hem pas door toen ze ervandoor gingen op een paard. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik geloofde het, tot de laatste zin :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LaJoie schreef:
    HAHAHAHA IK HAD 'M NIET DOOR TOT IK DE EERSTE REACTIE LAS, HAHAHA.
    -faal


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Buddy schreef:
    Omg haha. Ik had hem door toen ik wit paard las. Ik dacht: 'he dat lijkt op Sinterklaas.'


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Omg ik had het gelezen en ff serieus, ik wist niet dat het over sinterklaas ging... FAIL :X