• Pffffff heftig nachtje! Inbraakpoging bij ons thuis terwijl ik lag te slapen, weet je hoe eng! Ze probeerden de voordeur te forceren met een koperen staaf. Mijn pa is ze nog achter aangegaan maar heeft ze niet kunnen pakken... We hebben gelukkig wel een goed signalement van de daders. Één droeg een rode jas en was in gezelschap van 2 negers, ze zijn gevlucht op een wit paard.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HAHAH, geweldig! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Escritura schreef:
    *Heel serieus* Oh dat is ku- Waaaacht....


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik snapte hem pas bij het witte paard, tbh


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    DEXTRO schreef:
    (...)
    oke even een vraagje. waarom zegt iedereen altijd kon? :') in mijn woordenboek staat gewoon kende
    ot: oke ik dacht dus even serieus dat het een echte inbraak was :'D tot ik die laatste zin las

    In Brabant zeggen ze dat altijd? Iig bij mij in de buurt:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    DEXTRO schreef:
    (...)
    oke even een vraagje. waarom zegt iedereen altijd kon? :') in mijn woordenboek staat gewoon kende
    ot: oke ik dacht dus even serieus dat het een echte inbraak was :'D tot ik die laatste zin las


    Ik vind kon ook scheef klinken xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kende hem al o-O
    Maar toch trapte ik in,
    Bij het stukje van witte paard had ik zo iets van; Waarom zou je vluchten op een witte paard?
    en toen; HEEY !! die mop ken ik D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PinkaminaPie schreef:
    Haha ik dacht even dat het echt was tot ik het einde las :'D.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    xD Ik snapte het al toen ik las met een rode jas en toen ik ook nog las en was in gezelschap van twee donker getinte mannen (ja, ik weet dat er wat anders stond maar dat schrijf ik liever niet) toen wist ik het zeker


    Physics is awesome

    LaJoie schreef:
    HAHAHAHA IK HAD 'M NIET DOOR TOT IK DE EERSTE REACTIE LAS, HAHAHA.
    -faal

    +1 :'D


    -

    Ik snapte pas tien seconden nadat ik het gelezen had dat je het over Sinterklaas had D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Eyes schreef:
    xD Ik snapte het al toen ik las met een rode jas en toen ik ook nog las en was in gezelschap van twee donker getinte mannen (ja, ik weet dat er wat anders stond maar dat schrijf ik liever niet) toen wist ik het zeker


    Wat is er mis met het woord neger?

    iedereen doet daar altijd zo dramatisch over.

    Als je neger zegt is het niet goed, als je zegt zwarte man is het niet goed etc. etc. :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    zonder dat paard had ik hem geloofd

    Bij ons is er echt bijna ingebroken
    Ik dacht dat ik het had gedroomd, maar nu hoorde ik mijn moeder er over praten met de buurman
    Wij hebben een oud raam buiten staan en dat is kapot geslagen(doodeng geluid) en er liep iemand rond het huis
    Echt doodeng


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Midna schreef:
    Ik kende hem al o-O
    Maar toch trapte ik in,
    Bij het stukje van witte paard had ik zo iets van; Waarom zou je vluchten op een witte paard?
    en toen; HEEY !! die mop ken ik D:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lmao ik had het nieteens door totdat ik de reacties las.