• Hello ;D

    Sinterklaas is alweer bijna voorbij en dan wordt het toch echt weer bijna tijd voor de Kerst. Nou ben ik wel even benieuwd wat voor outfits jullie aan gaan doen.
    Post hier een leuke foto of omschrijf je look.

    Ik zal wel beginnen:


    Ik heb een jurkje van de Only. Hieronder doe ik een zwarte panty en zwarte styletto's. Ik zit alleen even te denken. Zal ik er zilvere sieraden bij doen, of gouden? Verder doe ik mijn haren los.
    En no worries als je denk: HAD IK MAAR HET FIGUUR VOOR ZO'N JURKJE. Iedereen heeft er een figuur voor, laten we zo zeggen: ik ben ook de dunste niet....

    Ik ben benieuwd naar jullie outfit.
    xx

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:56 ]


    Everything Is Impossible


    Deze jurk, maar hij is niet zo goed zichtbaar. Enkele centimeters onder de borst begint een soort kanten stof. Dit met waarschijnlijk hele dunne zwarte panty's en ik zou er ook graag beige hakken bij hebben zoals op de foto, want ik vind het een leuk contrast geven en het is nog steeds mooi. Maar volgens mij worden het gewoon mijn zwarte stiletto's, jammer genoeg. Daarbij mijn zilveren kettinkje van mijn vriend, een armbandje met diamantjes en mijn oorringen met diamantjes (allemaal van swarovski, zodat je je iets kunt voorstellen). En waarschijnlijk een rode nagellak als ik de beige hakken niet vind. Sowieso wil ik een kleurtje op mijn nagels. En gewoon lichte make-up, wat eyeliner en mascara.

    Dat jurkje van jou is trouwens erg mooi! Misschien ga ik het ook nog wel halen :p
    En mijn jurk vind ik trouwens niet zo mooi meer. Ik ben bang dat ik ietwat te opgekleed ga zijn.. Volgens mij ga ik altijd te chique met kerst en nieuw :/

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:34 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Floater schreef:
    Geen speciale outfit.

    Idd, iedereen dik gezeik, ik doe gewone kleren aan..?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean


    Deze trui, met een donkere broek eronder en laarzen tot halverwege mn kuit. Niet zo speciaal dus (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zit dan midden in mijn stressperiode voor mijn tentamens dus waarschijnlijk iets wat ik altijd draag als ik in zo'n periode zit. Een jeans met shirt, dik vest en mijn haar ergens midden op mijn hoofd in een rommelige knot.
    En als ik zin heb om iets speciaals te doen wordt het een mooi jurkje met hoge hakken en een dunne panty.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:19 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had gehoopt op zo'n stomme pull met kerstmannetjes en sneeuwmannetjes en rendieren of weet ik wat aan te doen, gewoon omdat het kerstmis is. Helaas heb ik er nog niet zo eentje gevonden =(.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Asmodeus schreef:
    Zo'n geil kerstpakje die bij het lingerie hangt.


    HAhaha, slim plan ;D


    Everything Is Impossible

    Marshmellow schreef:
    Ik had gehoopt op zo'n stomme pull met kerstmannetjes en sneeuwmannetjes en rendieren of weet ik wat aan te doen, gewoon omdat het kerstmis is. Helaas heb ik er nog niet zo eentje gevonden =(.


    Je kunt ze momenteel in heel veel kledingzaken kopen ;D


    Everything Is Impossible

    Een jurkje, panty en hakken. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een jurkje denk ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cup schreef:
    Ik trek dan wel wat uit mijn kast, daar ga ik nu nog niet moeilijk over doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yoda schreef:



    Deze jurk, samen met huidskleurige kousen -en dan bedoel ik niet de sokken soort natuurlijk x]-, een zwarte blazer en daarbij mijn zwarte stilettohakken waar een heel lichtzilver kantpatroon op zit. Daarbij zilveren sieraden en nagellak en bijpassende make-up. Mijn haar gewoon los, denk ik, misschien koop ik nog een leuk clipje ofzo.


    Het is maar goed dat je er geen foto van jou bij hebt gezet, want je slaat al steil achterover zonder de sieraden en make-up :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Niks bijzonders :')


    -

    Cup schreef:
    Ik trek dan wel wat uit mijn kast, daar ga ik nu nog niet moeilijk over doen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ga gewoon helemaal naakt. (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    zo mooi!
    + ik weet het nog niet (: