• Zit er hier ook maar iemand die van Flakkee komt? - Wanna knowww (:


    Believe in yourself.

    Is dat een plaats?:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    Is dat een plaats?:W


    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 18:48 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    In Zeeland... Goeree-Overflakkee is een van de eilanden, snappiedat?

    Niet Zeeland ;O Het ligt bóven Zeeland en is er geen deel van...

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 17:55 ]


    Believe in yourself.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    In Zeeland... Goeree-Overflakkee is een van de eilanden, snappiedat?

    Get it *O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee. Ik ben een brabander.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Devote schreef:
    (...)
    Niet Zeeland ;O Het ligt bóven Zeeland en is er geen deel van...


    Ooh wacht, Zuid-Holland, ben altijd wat in de war met die eilanden D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken die plaats niet eens :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ooh wacht, Zuid-Holland, ben altijd wat in de war met die eilanden D:

    Haha ja Zuid-Holland (: - Geen zorgen, zelfs bij het Hart van Nederland noemen ze het Zeeland...


    Believe in yourself.

    Devote schreef:
    (...)
    Haha ja Zuid-Holland (: - Geen zorgen, zelfs bij het Hart van Nederland noemen ze het Zeeland...


    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 18:49 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mod: Aangepast wegens privacy
    Haha echt hé! Het "hart" van Nederland maar ze weten niks over de provincie's, behoorlijk falend. Nou ik geloof niet dat ze hebben geprobeerd Flakkea's te praten maar dat had zeker gefaald..

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 18:49 ]


    Believe in yourself.

    Devote schreef:
    (...)
    Haha echt hé! Het "hart" van Nederland maar ze weten niks over de provincie's, behoorlijk falend. Nou ik geloof niet dat ze hebben geprobeerd Flakkea's te praten maar dat had zeker gefaald..


    Now, zi'j hemmen wel geprobeerd um plat te proaten, moar zi'j foalden keihar'd! Zi'j dachten woarschienluk all'moal da wi'j doagen leng op den brommer zitten zoals denne Bennie Jolink zink' in zin liedjen "Oerend Hard".

    (Nou, ze hebben wel geprobeerd om plat te praten, maar ze faalden keihard! Zij dachten waarschijnlijk allemaal dat wij dagen lang op de brommer zitten zoals Bennie Jolink zingt in zijn liedje "Oerend Hard".)

    Ik kan het niet goed schrijven, maar wel vloeiend spreken :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Devote schreef:
    (...)
    Haha echt hé! Het "hart" van Nederland maar ze weten niks over de provincie's, behoorlijk falend. Nou ik geloof niet dat ze hebben geprobeerd Flakkea's te praten maar dat had zeker gefaald..

    Ze kunnen niet eens normaal Nederlands, Baexem spraken ze uit als Bexem i.p.v. Baxem. Kom op zeg, dat is gewoon Nederlands. En toen probeerde ze Limburgs te kallen, dat was helemaal lachen. Mestreech was opeens Mestreg, wtf het staat er gewoon.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:10 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Brabant ftw.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Buddy schreef:
    Nee. Ik ben een brabander.