• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan
    doordat de ozonlaag op klappen staat en de
    meeste landen hebben geen geld meer voor hun
    inwoners. De vierde wereld oorlog komt
    langzaam opgang tegen de corrupte regering en
    politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal
    Project) Verkiest 12 jongere van over de hele
    wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet
    naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden
    de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten.
    mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in
    tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer
    één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze
    allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen
    komen de jongere achter hun speciale krachten.
    Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/
    Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/
    Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/
    Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heathe Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder
    toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel),
    je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder
    toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain
    Cherie stelt voor om Heather te vragen of ze wat tempo wilt maken. Snel schud ik van nee.
    'Het wordt niet veel beter, maar ook niet echt slechter.' Dat laatste is niet helemaal waar, mijn buik wordt wel steeds onrustiger. 'Nee, je hoeft Heather dat niet te vragen. Het gaat wel.' Gelukkig heeft Cherie dat al door en gaat verder met masseren. Je kan voelen dat mijn darmen een paar keer snel achter elkaar in elkaar krampen, gelukkig heb ik het erger gevoeld waardoor ik niet echt reageer. Het blijft hopen dat Heather snel klaar is. Opeens stop ik zelf met masseren. Ik grijp de handen van Cherie en haal ze van mijn buik. Elk gevoel daar doet nu pijn. Ik leg haar handen op mijn borst en leg mijn handen boven op die van haar. Mijn gezicht vertrekt van de pijn.
    'Blijf je bij me?' vraag ik, niet wetend wat er precies is of gaat gebeuren. Je kan horen dat ik pijn heb. Het is bijna niet meer te verbergen. Ik knijp zacht in de handen van Cherie. De pijn is nu niet meer vol te houden. Ik knijp mijn ogen verder dicht en wil het bijna uitschreeuwen als mijn maag nog eens in elkaar krampt. Steeds doet mijn buik iets meer pijn. Nog een keer krampen mijn ingewanden in mijn buik in elkaar. Een helse pijn schiet daardoor door mijn hele buik. De pijn is de ergste die ik tot nu toe gevoelt heb. Terwijl ik het uitschreeuw knijp ik hard in Cherie's handen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:38 ]

    Dana
    Rustig wachtte ik op de behandelingstafel. Er is toch niks aan de hand dus ik hoefde me nergens druk om te maken. Ik keek even naar Cedric en glimlachte.
    Opeens hoorde ik een schreeuw van pijn. Ik zag Gawain in de wachtkamer op de bank liggen. Zijn gezicht was vertrokken van pijn.
    'Verzorg hem maar eerst,' zei ik. 'Ik kom later wel terug. Bij mij heeft het geen haast, bij hem wel.' Ik sprong van de behandelings tafel af en liep naar Cedric. 'We laten hun wel eerst,' zei ik tegen hem. 'We komen over twee uur wel terug,' zei ik tegen de verpleegster.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 19:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain is zielig ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Ik hoor iemand het uitschreeuwen. Als ik even de wachtkamer in kijk zie ik dat het de jongen is. Hij ligt met een vertrokken gezicht op de bank. Dana stelt voor om hem eerst te laten behandelen en springt al van de behandelkamer. Met tegenzin geef ik toe. Het is duidelijk te zien dat hij het harder nodig heeft. Ik pak Dana bij haar hand en we lopen naar buiten toe. Na een gezellige wandeling komen we weer bij het hoofdgebouw. We lopen in een stuk door naar haar kamer en gaan naar haar bed.

    och Gawain is niet zielig. hij heeft vaker pijn:Y) ik vind het gewoon leuk om te schrijven

    Dana
    Ik deed de kamer deur achter me dicht. Ik had mijn kamer zo persoonlijk gemaakt als het maar kon. Op mijn kast stonden foto's van mij en mijn vrienden. Lachend, vrolijk. Mijn lievelings foto stond ik het midden. Hij was gemaakt op het gala alleen iedereen stond er mislukt op. Op mijn kleding kast stond een piplup knuffel. De knuffel had ik gekregen op mijn afgelopen verjaardag omdat het mijn bijnaam is. Op mijn prikbord hingen nog meer foto's, maar op die foto's hadden ik en mijn beste vriendin geschreven.
    'Laat nu maar eens zien wat je kan.' Ik glimlachte uitdagend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Haar kamer staat foto's. Ze glimlacht uitdagend en ik trek haar mee op haar bed.
    'Als het niet meer gaat moet je het zeggen hé,' zeg ik nog niet helemaal zeker van mijn zaak. Ik zet mijn knieën weer aan beide kanten van haar lichaam. We zaten nu weer op dezelfde manier als dat we gestopt waren.
    'Zo nu kunnen we verder waar we gebleven waren.' Ik druk mijn lippen weer tegen haar mond. Haar handen liggen ook weer tegen mijn knieën.

    Dana
    Ik zoende terug en begon weer over zijn knieën te wrijven. 'Het gaat echt,' zei ik toen we even stopte. Daarna zoende ik hem weer. Cedric moest me vertrouwen, het ging echt goed. Ik sloot mijn ogen en genoot weer van de aandacht van Cedric.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Mijn spieren spannen zich weer aan als ze weer over mijn knieën gaan wrijft. Mijn hand gaat over haar schouder naar haar borsten. Met mijn linkerhand streel ik over haar gezicht.
    'Zeg het maar, wat wil je?' na dat snel gezegd te hebben ga ik weer verder. Ik voel haar handen steeds hoger over mijn bovenbenen gaan. Het gevoel is heerlijk en mijn spieren spannen zich verder aan. Ik bedenk me dat ik nog steeds geen shirt aan heb.

    Dana
    'Wat wil jij?' vroeg ik en ik trek veel belovend een wenkbrauw op. Langzaam liet ik mijn handen naar zijn billen glijden. 'Vermaak me,' fluisterde ik. Ik glimlachte en trok Cedric dichter tegen me aan daarna ging ik verder met wrijven.
    Ik keek naar Cedric's gespierde boven lichaam. Daarna keek ik hem diep in zijn ogen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Haar handen bereiken mijn billen. Ze trekt me dichter tegen haar aan. Mijn handen gaan naar de onderkant van haar T-shirtje. Ze gaan iets lager en wrijven over haar dijen. Rustig gaan ze weer omhoog. Onder haar T-shirtje zijn ze bij haar bh aangekomen.

    Dana
    Ik sloot mijn ogen. Cedric's handen waren warm en bevredigend. Ik gaf hem een kus in zijn nek. Voorzichtig ging ik verder met mijn handen. Over zijn rug tot en met zijn schouders. Daarna weer rustig terug. Ik opende mijn ogen en keek Cedric aan. Dit moment was perfect, hij was perfect. Toen ik weer bij zijn billen aan kwam keek ik Cedric aan. Wilde hij verder?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Haar aanrakingen geven me een gevoel van opwinding. Elke kus was weer speciaal. Langzaam nemen mijn handen haar shirt mee omhoog. Ze haalt haar handen eruit en legt ze weer op mijn billen. Als ik haar shirt over haar hoofd uit heb getrokken komen mijn lippen weer tegen die van haar. Mijn handen gaan over haar, nu ontblote, bovenlichaam.
    'Speel met me.' zeg ik uitdagend. Ik draai me zodat ik op mijn rug lig, snel trek ik haar boven op me. Mijn handen gaan nu over haar rug.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:48 ]

    Dana
    'Speel met me,' zei Cedric.
    'Daar zeg ik nooit nee tegen,' zei ik en begon hem te zoenen. Daarna ging ik iets naar achter zetten en begon met de rits van zijn broek open te maken. Langzaam trok ik zijn broek uit zodat hij alleen nog maar ik zijn onderbroek lag. Zijn lichaam was betoverend mooi. Ik legde mijn hand op zijn penis, er zat alleen nog maar zijn onderbroek tussen. Ik haalde hem er weer van af en begon met Cedric kusjes te geven op zijn bovenlichaam. Langzaam streelde ik zijn lichaam. Ik hield op schopte mijn eigen schoenen uit. Daarna deed ik mijn broek uit zodat ik ook alleen maar in mijn ondergoed lag. Ik begon weer met strelen. Langzaam gingen mijn handen naar benenden en trok ik ook zijn onderbroek uit. Ik begon verder te strelen. Elke beweging die ik maakte deed ik heel zorgvuldig. Ik wilde geen plek van zijn betoverende lichaam missen. Ik liet Cedric mee bewegen op mijn ritme. Ik keek even naar Cedric om te zien of hij wel genoot.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:42 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Terwijl ik in de kastjes op zoek ga naar mijn stethoscoop en andere spullen -ik moet die dingen echt opnieuw indelen want zo werkt het totaal niet prettig- hoor ik achter me Dana van de onderzoekstafel springen. Bijna tegelijk hoor ik Gawain gillen van de pijn en als ik me verschrikt omdraai zie ik dat het Dana al bijna de kamer uitloopt. Verbaasd trek ik een wenkbrauw op. Ze zei toch dat ze uit een boom was gevallen? Blijkbaar was het toch niet al te ernstig als ze nu al kan staan zonder van de pijn te vergaan. Ik steek nog even mijn hand op bij wijze van groet als ze weggaan en draai me dan om naar Gawain en het andere meisje. Ik loop naar ze toe en zie al voor ik erg dichtbij ben dat het slecht met hem gaat, al was dat nogal makkelijk te concluderen na zijn gil van pijn. Ik hurk bij hem neer, naast het meisje, en leg een hand op zijn schouder. Hij kijkt weer wazig in de verte door de pijn, en tevergeefs probeer ik zijn blik op te vangen. "Gawain, wat is er gebeurd? Heb je toch gesport? Of heb je je op een andere manier bezeerd?" Als het hem niet lukt te praten kan ik altijd het meisje nog vragen wat er aan de hand is. Nu ik er over na denk komt haar gezicht me wel bekend voor. Volgens mij was zij ook een van de meisjes die de Kapitein op weg had gestuurd met een geweer. Ik heb met haar te doen, maar ik kan me nu beter even op Gawain concentreren.