• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan
    doordat de ozonlaag op klappen staat en de
    meeste landen hebben geen geld meer voor hun
    inwoners. De vierde wereld oorlog komt
    langzaam opgang tegen de corrupte regering en
    politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal
    Project) Verkiest 12 jongere van over de hele
    wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet
    naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden
    de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten.
    mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in
    tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer
    één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze
    allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen
    komen de jongere achter hun speciale krachten.
    Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/
    Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/
    Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/
    Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heathe Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder
    toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel),
    je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder
    toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    @inkheart Proficiat <3


    always keep on smiling :D

    twinkie schreef:
    @inkheart Proficiat <3

    haha, dankje. Dat heb je me al een keer of 5 gewenst de afgelopen paar dagen.
    @de rest: even voorstellen Twinkie is een vriendin van me en gaat de RPG meelezen omdat ze het leuk vind. (lol)

    Oh yeah totally true! @Inkheart HAPPY FREAKING BIRTHDAY TO YOU *O* *besluit maar niet te gaan zingen om je dag niet te verpesten*

    @Twinkie Well hello there (wbw)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:56 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hello. Welcome to the RPG.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    'Inderdaad,' zei ik terwijl ik door bleef gaan met langzaam over zijn buik te strelen. Ik gaf hem een kus op zijn oorlel. 'Van jou mocht ik niet eerder weg.' Speels gaf ik hem nog een kus, dit keer op zijn lippen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, ik ben pittig benieuwd hoe dat gaat aflopen met die wedstrijd tussen Valerie en Sasha :')
    Sorry dat het trouwens zo lang duurde voordat ik reageerde maar ik had het druk door huiswerk en ik moest eerst al die stukken tussen Cedric&Dana en Gawain&Cherie doorspitten om te weten wat er allemaal is gebeurd :')
    En gefeliciteerd, Inkheart ^-^ Ik schrijf steeds per ongeluk bijna Lykos
    En hallo Twinkie :3

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Net als ik al mijn koffers naar boven heb gesleept wordt er op de deur geklopt beneden. "Ik kom!" roep ik, al weet ik niet zeker of iemand het zal horen. Het lijkt me niet verstandig de deur open te doen in mijn niet heel veel verhullende nachtjapon, en daarom zoek ik snel wat schone kleren bij elkaar. Ik hijs mezelf snel in een panty, een witte rok en een donkerblauwe blouse. Terwijl ik de trap afloop maak ik een staart van mijn haar met een lint en geïrriteerd blaas ik de pluk haar voor mijn ogen weg, die meteen weer terug valt. Wie zouden het zijn? Valerie? Sasha misschien? Bij de gedachte aan die twee, en dan vooral de gedachte meneer stijfkop, trek ik even mijn neus op. Ik heb volgens mij nog nooit mensen ontmoet die zo weinig met mij gemeen hadden, maar ach, zij voelen dat natuurlijk precies hetzelfde. De silhouetten bij de deur zijn echter te klein om Sasha of Valerie te kunnen zijn en als ik met een vragende blik op mijn gezicht de deur open en een troep jongeren zie zitten, van wie ik alleen Gawain herken, blijf ik even verbaasd staan. Mijn ogen flitsen van de een naar de ander. Ik zie dat Gawain weer pijn heeft in zijn buik en dat een van de meisjes moeilijk kijkt en ondersteund wordt door een andere jongen. "Eh.. Hoi.. Ik ben Heather Knochenmus, wat kan ik voor jullie doen?"

    Cedric
    Ik hoor de deur open gaan en draai mijn hoofd. De vrouw stelt zich voor met Heather, haar achternaam kan ik niet meekrijgen.
    'Hoi, ik zou graag even Dana willen laten nakijken.' zeg ik als ze vraagt of ze wat voor ons kan doen. Ik help Dana overeind en we lopen samen naar Heather. Ik kijk de andere twee nog even aan en loop dan met Dana naar binnen.

    Gawain
    Aan de woorden die Heather gebruikt kan ik merken dat ze de andere niet kent. Ik zucht een keer, ik kom hier echt veel te vaak. Rustig blijf ik op de grond liggen als ik de jongen hoor praten. Mijn gevoel zegt dat ze snel klaar zijn.
    'Hoi Heather, als je me zo dadelijk wilt helpen fijn.' Rustig blijf ik mijn buik masseren en houd mijn ogen gesloten. Vaak kan ik op gehoor al aardig wat meekrijgen.

    Dana
    'Ik ben gevallen uit een boom en Cedric wilt dat ik nagekeken word,' zei ik. Beter waren we hier snel klaar. Ik had het gehad met de EHBO. Ik wilde gewoon tijd samen met Cedric.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Caitlinn Morgana Camelot
    'Serieus Esmee als je niet rustiger gaat doen sluit ik af hoor.' Mijn oren piepden van het gegil van Esmee.
    'Nee je kan me niet alleen laten, ik kan niet zonder je.' ik lachte even kort om haar droge reactie, echt weer een typische haar actie hé?
    'Maar hoe is het allemaal thuis? Zijn er nog mensen dood?'
    'Nee jammer genoeg leven ze allemaal nog. Zelfs je ouders.'
    'Esmee, doe eens aardig tegenover mijn ouders het is wel mijn familie hoor.'


    Omg ik voel me echt zo erg gewoon al minstens 150 posts niet meegedaan :S


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    -wacht geduldig op Vluuv


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    De jongen en het meisje dat ik niet ken lopen langs me naar binnen. Ik open de deur van de praktijk voor ze, en zeg het meisje alvast op de onderzoekstafel te gaan zitten. Mijn hersenen draaien ondertussen op volle snelheid om alle symptomen die ik kan waarnemen samen te voegen tot een diagnose. Vlug loop ik naar Gawain en het meisje naast hem. Het is me niet ontgaan dat Gawain me zonet Heather noemde, en al wil ik niet overkomen als een strenge schooljuf, ik ben er nog niet over uit of ik van mijn leerlingen moet vragen me aan te spreken met Heather of met dokter Knochenmus. Het klinkt allebei vreemd, en terwijl ik besluit er nog even over na te denken help ik samen met het meisje Gawain overeind. Ik schenk ze beiden een flauw glimlachje en loods ze naar binnen. Ik wijs ze de bank in de praktijk, waar ze even kunnen zitten, en loop dan even terug om de voordeur dicht te doen. Als ik de praktijk weer binnenkom zet ik terwijl ik de pluk haar weer voor mijn ogen wegblaas mijn handen in mijn zij en kijk de kamer rond. "Zo. Wat is er allemaal aan de hand?" Het verbaast me werkelijk dat er meteen de eerste en tweede dag al zoveel patiënten zijn voor me. Als het zo door ben ik straks de enige gezonde persoon op het eiland.

    Dana
    'Ik ben uit een boom gevallen en buiten westen geraakt. Maar nu voel ik me weer helemaal geweldig alleen wilde Cedric dat ik nog even onderzocht werd.' Ik haalde mijn schouders op. Ik keek heel even naart Cedric. Zou hij zich nog steeds zo schuldig voelen? 'Ik raakte bewusteloos en toen heeft Cedric me hier gebracht.' Ik bracht een klein glimlachje op.
    Stel je voor dat ik nooit uit de boom was gekukkeld, dan had Cedric me nooit gezoend.
    'Dus als u me even wilt onderzoeken dan kan ik gelijk bewijzen dat er niks aan de hand is.' Ik glimlachte vriendelijk naar de schoolarts.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:14 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gawain
    Als ik overeind wordt geholpen open ik mijn ogen weer. Ik moet even wennen aan het licht. Snel wordt ik naar de bank in de wachtkamer gebracht. Onderweg zeg ik niet veel en houd ik mijn hand nog steeds tegen mijn buik. Ik word op de bank geplaatst en gemakkelijk ga ik weer liggen. De bank ligt niet veel beter dan de grond waar ik net lag. Ik trek mijn shirt weer omhoog en sluit mijn ogen. Rustig ga ik weer met mijn handen over mijn buik. Soms druk ik harder dan de andere keren. Gelukkig staat er een raam open anders had ik kans op twee problemen bij elkaar. Hopelijk is Dana snel klaar want eigenlijk houd ik dit niet lang meer vol. Langzaam voel ik mijn buik op en meer gaan. Mijn ademhaling is nog rustig. Vaag hoor ik wat stemmen uit de behandelkamer. Ondanks het masseren trekken mijn darmen nog een keer samen, mijn gezicht vertrekt en ik kreun een keer van pijn. Snel ga ik door, als ik stop ben ik er helemaal geweest. Mijn hoofd roept heel hard dat ze moeten opschieten. Waar het door komt weet ik niet. Mijn voeten staan tegen de Leuning. Helaas kan ik hier niet helemaal plat liggen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 6:55 ]

    Even heel random. Maar ik snap nu pas waarom deze RPG Habit heet ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Habit is afkorting/ander woord voor habitat wat iets als leefomgeving betekend??