• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan
    doordat de ozonlaag op klappen staat en de
    meeste landen hebben geen geld meer voor hun
    inwoners. De vierde wereld oorlog komt
    langzaam opgang tegen de corrupte regering en
    politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal
    Project) Verkiest 12 jongere van over de hele
    wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet
    naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden
    de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten.
    mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in
    tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer
    één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze
    allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen
    komen de jongere achter hun speciale krachten.
    Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/
    Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/
    Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/
    Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan



    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heathe Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder
    toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel),
    je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder
    toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha. Hij is echt zo'n strenge leger baas ofzo


    "Ignite, my love. Ignite."

    lol, wat een annoying dick is sasha opeens :'D

    Valerie Savarin

    Ik trek even kort mijn wenkbrauwen op als hij de zaal verlaat voor ik me naar Heather draai. 'Je krijgt heus wel toestemming van Prixor, geloof me.' grijnsde ik. Ergens had ik zo het idee dat het voor mij nog best amusant zou worden om met die twee te moeten samenwerken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Ook al voelde ik me zelfverzekerder dan gisteren, één dodelijke blik van Sasha zorgt er meteen voor dat ik een klein beetje naar achter deins en met grote ogen slik. "Aangezien juffrouw Jones zelf geen koliekpijnen heeft, zie ik geen reden waarom zij niet aanwezig kan zijn op mijn les." Zijn venijnige toon overdondert me, omdat ik volgens mij toch heel redelijk was en omdat ik niet veel emotie gewend ben van de man. Tegelijkertijd voel ik de irritatie in mijn buik opborrelen, omdat die ongevoelige kwal aan niets anders denkt dan zijn les. Toch heb ik de ballen niet dat recht in zijn gezicht te zeggen en zacht verdedig ik mezelf. "Het leek me niet verstandig Gawain in deze toestand alleen te laten. Hij heeft het moeilijk, en dan is het fijn als er iemand bij je is waarmee je het goed kunt vinden." Ik kijk stil naar mijn bord en pluk aan het croissantje, als ik me ineens besef dat ik helemaal niets fout heb gedaan. Ik haal diep adem en kijk op naar Sasha. Als ik zijn blik opvang, die nog steeds koud en enigszins boos staat glimlach ik voorzichtig als in een reflex, maar wend dan snel mijn blik van hem af. De rest van zijn verhaal hoor ik met een norse blik op mijn gezicht aan. Ik staar naar buiten en reageer -heel kinderachtig- niet als hij ons nog een prettig dag wenst. Mijn handen, die tot nu toe slap op de tafel lagen bal ik even tot vuisten en met mijn lippen op elkaar geperst kijk ik Sasha na. Vervelende zak. "Je krijgt heus wel toestemming van Prixor, geloof me." Ik kijk om naar Valerie en ontspan me weer enigszins. Ze staat aan mijn kant, voor nu. "Ik hoop het." zeg ik met een klein glimlachje. Ik zucht even, schuif mijn stoel achteruit en sta op. "Ik ga even wat te drinken pakken hoor, wil jij ook nog wat?"

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 22:20 ]

    ikr ;D I'm loving it :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Daar kan ik best inkomen :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ridder schreef:
    Dana
    Ik keek naar Cedric en knikte. Hij nam niet de moeite om het gesprek op gang te houden dus besloot ik ook maar te zwijgen. Dit was nou niet bij wat ik had voorgesteld om Cedric weer te zien. Ik slikte het laatste stukje van mijn kaasbroodje door en duwde het bord, waar nog meer dan de helft op lag van het kleine beetje dat ik had opgeschept, van me af. Ik had geen honger meer. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek de eetzaal rond. Iedereen was gezellig aan het praten. Zachtjes zuchtte ik. Cedric zat niet echt lekker in zijn vel, dat zag je gewoon aan zijn ogen. Maar hij wilde het er blijkbaar niet over hebben dus zweeg ik er ook over. Ongeduldig zat ik met mijn eigen vingers te spelen. Het leek me onbeschoft om zomaar weg te gaan, veel zin had ik daar trouwens ook niet in. Ik wilde bij Cedric blijven ookal was hij chagrijnig. Maar dit vrolijkte me na het slechte nieuws van vanmorgen ook niet echt op. Ik slikte en keek Cedric recht in zijn ogen aan. Ik werd letterlijk gek door de stilte, maar iets in zijn blik weer hield me er van om nog iets te zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aangepast :Y)
    Sasha shows his true face :'D

    Valerie Savarin

    'Anders praat ik erna wel nog eens met Prixor.' ik wist dat ik nogal een grimmige uitdrukking op mijn gezicht had, maar als ik zei dat ze toestemming ging krijgen dan ging ze die ook krijgen al was het maar omdat ik dan gelijk zou hebben. Volgens mij had die man geen eens gevoelens. 'Of hij kan ze nog beter onderdrukken dan jij het kan' zei een irritant stemmetje in mijn hoofd dat ik onmiddellijk gebood zijn kop dicht te houden. Heather zucht even, schuift haar stoel achteruit en staat op. "Ik ga even wat te drinken pakken hoor, wil jij ook nog wat?"
    'Nee dankje, ik ga zo even naar buiten.'


    Stomme autocorrectie --'

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 22:41 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    lol, nu heb ik mezelf wel geblokkeerd ;x Oh well, ik zal 'm wel weer naar de schietbaan sturen. Om zijn frustraties los te laten (A)
    En die vent moet Cedric dan les gaan geven over woedeuitbarstingen, lol ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ah, wat een goede schietpartij wel niet kan doen voor een man's humeur :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Toen ik mijn holster weer over mijn schouders had gespannen en het pistool op zijn plek had gestoken, begaf ik me aan een hoog tempo naar de schietbaan. Mijn bloed borrelde nog steeds geïrriteerd en ik slaagde er niet in om het gevoel dat ik te ver was gegaan van me af te schieten. "Je hebt het volste recht om te eisen dat je leerlingen naar de les komen," dacht ik bij mezelf toen ik de lichten in de weidse ruimte aanknipte. "Daar word je verdomme voor betaalt," Met een geconcetreerd gezicht liet ik de roos naar me toekomen en begon vast met het wapen in mijn handen te laden. "Met hun emotionele gezeik ook." Een klik gaf aan de de kogels klaar zaten. "Geef dat joch een pil en het is allemaal opgelost," Snel zette ik mijn oorbescherming op. "Gezelschap...pff" De eerste kogel zoefde met een knal uit de loop en raakte zijn doel een twee centimeter ten midden van de roos. Niet slecht voor 500 meter... Nu proberen te raken waar ik het wilde hebben. Al snel was ik de toestand vergeten, doordat ik zo in mijn specialiteit opging, en verdween zelfs dat vervelende, knagende gevoel dat ik misschien te snel was geweest. Het geluid van de kogels stelden me gerust en boden me afleiding. Dit was immers mijn passie. Met een glimlach vuurde ik mijn magazijn leeg, en merkte dat ik mijn doel geraakt had. Perfect. En ik herlaadde.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 22:56 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    @Cumberbatch Vind je het erg als Valerie Sasha nog eens komt lastig vallen?
    Anders laat ik Noah wel even rondlopen of zo.
    Alles om even aan chemie te kunnen ontsnappen :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Noo, please come and let Valerie bug him ;D Alles om even aan Frans te kunnen ontsnappen ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jullie maken/leren om half twaalf 's avonds nog??

    Inkheart schreef:
    Jullie maken/leren om half twaalf 's avonds nog??

    Herhalen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.