• hoe zet je je topic op slot, oftewel offline ofzo?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Be who you wanna be.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Als je om dat kleine dingetje al geen zin meer hebt in q, kun je beter maar gelijk stoppen (op het forum). Zulk soort dingetjes gebeuren tegenwoordig bijna elke dag en als je een 'slechte naam' hebt, dan ben je al helemaal de lul.



    +1000


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Madge schreef:
    Looooooool, ze is niet meer actief. XD


    Ze is naar haar castingbueas omdat ze het ideale beeld van schoonheis is en wij allemaal jaloers zijn
    (joehoe)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ze is naar haar castingbueas omdat ze het ideale beeld van schoonheis is en wij allemaal jaloers zijn
    (joehoe)



    You just said what i thought, Lizz.
    Waarom zijn we meteen jaloers wanneer we iemand niet echt zo knap vinden maar gewoon normaal?
    Sneeuwitje lulde zich kinda klem, eerst zei ze dat ze photoshoots doet voor grote merken en daarna dat ze dat niet doet. En zo mijn beste vrienden, weet je wanneer iemand kinda fake bezig is


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Als je om dat kleine dingetje al geen zin meer hebt in q, kun je beter maar gelijk stoppen (op het forum). Zulk soort dingetjes gebeuren tegenwoordig bijna elke dag en als je een 'slechte naam' hebt, dan ben je al helemaal de lul.


    Let it come and let it be

    I told you so..
    Alle twee niet meer actief, lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eindelijk iemand die naar mijn goede raad luistert. (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Clove schreef:
    (...)


    You just said what i thought, Lizz.
    Waarom zijn we meteen jaloers wanneer we iemand niet echt zo knap vinden maar gewoon normaal?
    Sneeuwitje lulde zich kinda klem, eerst zei ze dat ze photoshoots doet voor grote merken en daarna dat ze dat niet doet. En zo mijn beste vrienden, weet je wanneer iemand kinda fake bezig is

    Omdat die mensen graag willen horen hoe geweldig ze wel niet zijn om hun ego te strelen. Stel je voor één dag zonder 10 complimentjes, dat kan toch niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    (...)

    Ze is naar haar castingbueas omdat ze het ideale beeld van schoonheid is en wij allemaal jaloers zijn
    (joehoe)


    +10.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Asmodeus schreef:
    Eindelijk iemand die naar mijn goede raad luistert. (krul)


    LOL. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Frigga schreef:
    (...)
    Omdat die mensen graag willen horen hoe geweldig ze wel niet zijn om hun ego te strelen. Stel je voor één dag zonder 10 complimentjes, dat kan toch niet.


    Ja, maar ze krijgt neit geneog complimentjes, iedereen is jaleors op haar want ze heeft 3 paarden en een groot huis en ze meot nergens voor werken weetje (joehoe)
    dus is ze vet zielig en moet ze complimentjes vissen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Frigga schreef:
    (...)
    Omdat die mensen graag willen horen hoe geweldig ze wel niet zijn om hun ego te strelen. Stel je voor één dag zonder 10 complimentjes, dat kan toch niet.




    O god ik zou het echt niet uithouden als ik niet elke dag 10 complimentjes kreeg *sarcasme*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ja, maar ze krijgt neit geneog complimentjes, iedereen is jaleors op haar want ze heeft 3 paarden en een groot huis en ze meot nergens voor werken weetje (joehoe)
    dus is ze vet zielig en moet ze complimentjes vissen.


    Is dit over iemand bedoelt?
    Want dan denk ik precies hetzelfde wat jij denkt:W


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CH schreef:
    (...)

    Is dit over iemand bedoelt?
    Want dan denk ik precies hetzelfde wat jij denkt:W


    Mrs. dandelion/petal/sneeuwitje, yes. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Guys, ik wil niet stom doen, maar als er straks weer een discussie komt, dan wordt het topic weer gesloten.
    Laten we op 5 december van elkaar houden en lief tegen elkaar doen en deze topics negeren. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    (...)

    Mrs. dandelion/petal/sneeuwitje, yes. :W


    Oh shit, had ik niet aan gedacht dat zei dat ook was. Dus ook nog schizofreen.:W


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."