• Echt vet als je zoiets hebt! Wat vinden jullie ervan?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wat is daar nou weer leuk aan :')


    -

    ihearthazza schreef:
    Vroeger wou ik dat áltijd, nu nog steeds trouwens. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Toen ik klein was, wilde ik altijd een geheime doorgang onder mijn bureau hebben:$
    Dan kon ik van alles ontsnappen als ik op mezelf wilde zijn.
    Njha ik had nogal een rijke fantasie ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Toen ik klein was, wilde ik altijd een geheime doorgang onder mijn bureau hebben:$
    Dan kon ik van alles ontsnappen als ik op mezelf wilde zijn.
    Njha ik had nogal een rijke fantasie ^-^

    praat me daar niet van:') Ik wilde een gat met een buisglijbaan naar de huiskamer, het liefst eentje met een lopende band omhoog. En als het kon ook nog een douche erinxD


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Countenance schreef:
    Anne Frank had er één...


    En die was ontzettend handig :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Maitresse schreef:
    Toen ik klein was, wilde ik altijd een geheime doorgang onder mijn bureau hebben:$
    Dan kon ik van alles ontsnappen als ik op mezelf wilde zijn.
    Njha ik had nogal een rijke fantasie ^-^
    Ik wou dat ook altijd :"D.


    Shoganai i ne~

    Bojangles schreef:
    Zoiets wil ik ook, maar ik vind dat deze nogal opvalt, de mijne zou dan nog beter verstopt zijn. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lijkt me wel leuk, maar ik weet niet of ik het zelf zou willen. Echt geheim is zoiets toch niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zou echt leuk zijn als ik dat ook hier in huis had xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh, dat zou ik ook willen. Ik droom nog wel eens van zo'n deur in mijn kamer die naar mijn eigen wereld leidt, waar ik uren kan doorbrengen en de tijd in de mensenwereld niet verstrijkt. Dat lijkt me echt awesome.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 20:36 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    aRealCullen schreef:
    Ik vind zoiets echt geweldig!!!

    "Hasjjaasrashashie!" "Siaaasssssshaaa fshhaaaass!"

    That's the way :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bojangles schreef:
    Zoiets wil ik ook, maar ik vind dat deze nogal opvalt, de mijne zou dan nog beter verstopt zijn. (:


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Priemgetal schreef:
    "Hasjjaasrashashie!" "Siaaasssssshaaa fshhaaaass!"

    That's the way :Y)

    BASILISK! BASILISK! *pakt de sorting hat en het zwaard*
    HELL YEAH.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    BASILISK! BASILISK! *pakt de sorting hat en het zwaard*
    HELL YEAH.


    Or we just call Sevvie? Let's do that, he'll help me. He always does.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!