• Heeft iemand gekeken :'D?
    We werden tweede >.>'

    I don't like the winners, at all.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    volgende keer sturen we de junioren naar het Eurovisie Songfestival
    die doen het een stuk beter dan de volwassenen :')

    Libertad schreef:
    Ik heb 't niet gekeken, maar stom dat Nederland heeft verloren van Georgië, ik vond hun liedje helemaal niet leuk. En dan ook nog met maar 5 punten verschil, bah =(


    België had ook nog punten gegeven aan Georgië
    anders hadden wij gewonnen, met 1 punt verschil haha

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    België had ook nog punten gegeven aan Georgië
    anders hadden wij gewonnen, met 1 punt verschil haha

    Echt? Mwah dat vind ik wel heel stom. Normaal is 't altijd zo dat Nederland België 12 punten geeft en zo andersom, want we zijn toch niet voor niets buurlandjes =( Hoeveel had Nederland eigenlijk aan België gegeven?


    “Love is a contradiction.”

    Libertad schreef:
    (...)
    Echt? Mwah dat vind ik wel heel stom. Normaal is 't altijd zo dat Nederland België 12 punten geeft en zo andersom, want we zijn toch niet voor niets buurlandjes =( Hoeveel had Nederland eigenlijk aan België gegeven?

    wij gaven 12 punten aan hen, en zij gaven 12 punten aan ons, maar het was niet genoeg

    SchoenVeter schreef:
    (...)
    wij gaven 12 punten aan hen, en zij gaven 12 punten aan ons, maar het was niet genoeg

    Oh op die manier en ze gaven andere punten aan Georgië, hm dan is 't wel beter, maar toch erg jammer =(


    “Love is a contradiction.”

    Petal schreef:
    IK KEEK, EN IK BEN BOOS OMDAT GVD ROEMENIÉ NIET MEEDEED EN IK HAATTE DAT NEDERLANDS LIED EN ER WARE GEEN KNAPPE JONGENS BEHALVE DAT BZIKKEBI JOGGIE DIES CUTEE, I MISSSED ROEMENIE. VOLGEND JAAR NEDERLAND? WIE GAAT HEEN? ME BROERTJE EN ZUSJE WILLEN, IK WAS DE VORIGE X ER WEL. WERD GEINTERVIEUWD DOOR JEUGD JOURNAAL (:

    Newfaaaaag.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Libertad schreef:
    (...)
    Oh op die manier en ze gaven andere punten aan Georgië, hm dan is 't wel beter, maar toch erg jammer =(

    ik geloof dat ze er 8 aan Georgië gaven, t is idd jammer
    maar ze doen het beter dan de volwassenen haha

    Wie werd tweede? België of Nederland? ^.^


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Olivesoul schreef:
    Wie werd tweede? België of Nederland? ^.^


    Nederland :'D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 0:10 ]

    Element schreef:
    (...)

    Nederland :'D


    Yeah, high five_O_


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik heb gekeken en ik vond dat lied van Nederland echt erg, ook dat van de winnaars trouwens. Er was maar een mooi lied bij en dat was van Rusland.


    Ex astris, sciencia

    Niet gekeken. Ik wist niet eens dat dat er weer was :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, ik heb gekeken.

    Nederland was goed maar ik vond Georgia ook goed.
    Mij maakt het eigenlijkst niet zo veel uit dat we 2e zijn geworden,we zitten tenminste bij de eerste 3.

    Ik vond Georgia,Nederland,Armenia,Russia,Ukraine en Moldova ook goed(vooral leuke liedjes)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    SchoenVeter schreef:
    volgende keer sturen we de junioren naar het Eurovisie Songfestival
    die doen het een stuk beter dan de volwassenen :')


    Ben het helemaal met je eens(Y)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.