Ik weet niet of jullie de games van Harry Potter spelen, maar lees:
Rosanne Thesing (Amsterdam, 1984) is een Nederlandse stemactrice. Zij vertolkt onder andere de stem van Katara in Nickelodeons animeserie Avatar (tekenfilmserie). Zij heeft ook diverse luisterboeken voorgelezen.
Thesing heeft haar stem gegeven aan onder anderen: Reggie in Rocket Power, Hermelien Griffel in de Harry Potter-games, Sassa in Het Zandkasteel, Gabriella in de Nederlandse versie van High School Musical, en momenteel spreekt ze de stem van Lulu in in True Jackson, VP. Ursula van George of the Jungle (2007).
Ik kijk heel vaak Avatar, nog steeds...en wist niet dat zij de stem van Katara vertolkte! En ik speel ook vaak de games van Harry Potter...als je zo die stemmen in je hoofd hoort, klopt het wel! Maar goed...om dit topic niet als onzin vrij te geven: Hebben jullie ook leuke weetjes over Harry Potter?
Edit: Ik heb er nog véél meer gevonden. Snape en Lucius hebben ook dezelfde Nederlandse stemmen. En Draco dezelfde als Ferb en Jeremey. (Ik had het even opgezocht, maar het klopt!)
En Harry dezelfde als...zijn er heel veel dus kijk maar ergens in dit topic, dan vind je hem!
[ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 6:58 ]
"I solemnly swear that i am up to no good."