• Okee, ik ben dus opzoek naar een story, ik ben best kieskeurig.
    Dit zijn een beetje de eisen XD
    -mooi geschreven
    - geen bromanches of what every
    -twlight/harry potter/lady gaga mag, maar wel een beetje orgineel.
    -niet te veel hoofdstukken al.
    -het liefst wel elke week een nieuwe hoofdstuk.

    ik weet het veel eisen maar ik word gek van al dat justin bieber en de bromances enzo

    Alvast bedankt.


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Midnight city // Fred Weasley.


    Aileen word in 1995 geboren in Valencia, een klein Stadje in Spanje. Haar leven lijkt rustig te verlopen totdat er rare mensen hun vredige stadje binnendringen en mensen vermoorden. Dooddoeners, zo noemen deze mensen zich. Bloed vloeit. Geschreeuw dringt de eens zo vredige straten binnen en kleurt de stenen rood. Aileen word gedwongen te vluchten en om haar familie alleen te laten. Maar wat als ze hulp krijgt van een onbekend persoon die haar een totaal nieuwe wereld laat zien?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Terrene.|| One Direction.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old