• Hihi!
    Ik heb net een story aangemaakt voor One Shots.
    Ze zijn alleen One Direction related, ik schrijf dus geen JB of andere mensen. (:
    Wil je een One Shot?
    Vul in deze story het invulschema in en ik zet je op de wachtlijst!

    http://www.quizlet.nl/stories/69489/one-shots--one-direction-related/

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 11:33 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Schrijf je ook Bromance? :3


    I like boys who drive cars too slow.

    WAYNWAZIK schreef:
    Schrijf je ook Bromance? :3


    Tuurlijk! Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik wil het heel graag proberen. (: Ik wil namelijk als 1 van mijn andere story's af zijn ook een bromance gaan schrijven, dus.. Voel je niet tegengehouden om een bromance in te vullen!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Tuurlijk! Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik wil het heel graag proberen. (: Ik wil namelijk als 1 van mijn andere story's af zijn ook een bromance gaan schrijven, dus.. Voel je niet tegengehouden om een bromance in te vullen!



    Je link doet het niet en ik ben te lui om heel dat lijstje in te vullen. Want je weet het toch wel als ik zeg dat ik een Ziam wil.
    En als je ooit je bromance online zet, wil je me dan waarschuwen? (:


    I like boys who drive cars too slow.

    WAYNWAZIK schreef:
    (...)


    Je link doet het niet en ik ben te lui om heel dat lijstje in te vullen. Want je weet het toch wel als ik zeg dat ik een Ziam wil.
    En als je ooit je bromance online zet, wil je me dan waarschuwen? (:


    Oef... ik zie 't nu ook dat hij het niet doet! Haha, ik snap wel dat als je een bromance wilt, dat je dan wel een beeeetje overdreven gaat doen als je een One Shot wilt. (: Ik kan hem er wel gewoon voor je bijzetten, zodat ik hem wel schrijf. En dan hoef je gewoon niks in te vullen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Oef... ik zie 't nu ook dat hij het niet doet! Haha, ik snap wel dat als je een bromance wilt, dat je dan wel een beeeetje overdreven gaat doen als je een One Shot wilt. (: Ik kan hem er wel gewoon voor je bijzetten, zodat ik hem wel schrijf. En dan hoef je gewoon niks in te vullen.


    Oke, dankje (:


    I like boys who drive cars too slow.

    WAYNWAZIK schreef:
    (...)

    Oke, dankje (:


    Heb je een eventueel idee voor je One Shot?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Anyone an one shot? (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.