• AIX-EN-PROVENCE - Jaren zonder seks zijn een Fransman duur komen te staan. Hij moet zijn ex-vrouw 10.000 euro smartengeld betalen, omdat hij in de laatste jaren van het huwelijk niet meer met haar naar bed wilde.

    Dat heeft een rechtbank in de Zuid-Franse stad Aix-en-Provence bepaald.

    Volgens de rechtbank is seks ''een uiting van wederzijdse liefde'' en daarom een verplichting binnen het huwelijk.

    De man verklaarde tijdens het proces dat hij door gezondheidsklachten en lange werkdagen geen puf meer had, maar de rechters geloofden dat niet.

    De man en de vrouw, beiden 51 jaar oud, trouwden in 1986. Ze hebben samen twee kinderen. In januari 2009 scheidden ze.

    bron


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:




    You just won the internet Sir


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Templesmith schreef:
    Ik zie opeens heel duidelijk voor me hoe ik miljonair kan worden... (cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik moest zo lachen toen ik dit las, het is echt te bizar voor woorden :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Waardeloos:W


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het wordt toch niet gekker ;o

    Als je als vrouw een normaal seksleven verwacht, en je man wijst je om de haverklap af (hebben ze eigen ooit een goed gesprek gehad over waarom ze geen seks hadden?) kan het zij dat die vrouw daarom heel erg gekwetst was. En tjah, dan krijg je zulke idiote rechtzaken.
    Het is meer dan idioot dat die man een boete moet betalen, maar ik snap langs de ene kant ook wel wat de rechter ongeveer dacht toen hij dat vonnis uitsprak. Niet dat ik het goedkeur.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Clubbed schreef:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sommige vrouwen gaan vreemd als ze geen seks krijgen van hun man, deze vrouw wacht gewoon totdat ze gescheiden zijn en eist er dan geld voor op, ach ja, dat kan ook, nietwaar? (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Loooooool. XD


    Life is hard and then we die

    Gancanagh schreef:
    Ik voel een nieuw soort golddiggers opkomen.


    The strobe lights not as Bright as You are

    Als die man nu niet wil, tjah ;)


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Cherokees schreef:
    LOL. :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Cherokees schreef:
    Ik zie opeens heel duidelijk voor me hoe ik miljonair kan worden... (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Golddiggers inderdaad qq (A)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:51 ]