• AIX-EN-PROVENCE - Jaren zonder seks zijn een Fransman duur komen te staan. Hij moet zijn ex-vrouw 10.000 euro smartengeld betalen, omdat hij in de laatste jaren van het huwelijk niet meer met haar naar bed wilde.

    Dat heeft een rechtbank in de Zuid-Franse stad Aix-en-Provence bepaald.

    Volgens de rechtbank is seks ''een uiting van wederzijdse liefde'' en daarom een verplichting binnen het huwelijk.

    De man verklaarde tijdens het proces dat hij door gezondheidsklachten en lange werkdagen geen puf meer had, maar de rechters geloofden dat niet.

    De man en de vrouw, beiden 51 jaar oud, trouwden in 1986. Ze hebben samen twee kinderen. In januari 2009 scheidden ze.

    bron


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    MeSwag schreef:
    Me seeing new ways to make money without doing anything


    &

    Templesmith schreef:
    Ik zie opeens heel duidelijk voor me hoe ik miljonair kan worden...


    ^ My future.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Galleon schreef:
    Dat vind ik echt nergens op slaan. Altijd zegt iedereen "seks moet je beiden willen" en dan opeens dit?
    Goed, ik snap die vrouw ook wel hoor, maar dit is belachelijk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Seks een verplichting, ik heb nu al medelijden met de mensen die geen seks kunnen hebben.
    Sowieso hoe willen ze controleren of je echt geen seks hebt gehad?
    Ik zie het af voor me 'Ja mevrouw, we komen even controleren of u en uw man seks hebben'

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 8:03 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Galleon schreef:
    Dat vind ik echt nergens op slaan. Altijd zegt iedereen "seks moet je beiden willen" en dan opeens dit?
    Goed, ik snap die vrouw ook wel hoor, maar dit is belachelijk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hahahaha :') die vind ik echt geniaal !


    Never run out of reasons to smile...

    Dit vind ik echt belachelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lol, waarom is ze niet gewoon eerder gescheiden van die man, of vreemdgegaan? Dit is nogal over the top :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    En dit is hoe je verkrachting binnen het huwelijk aanspoort.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit gaat echt te ver. :'D

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik zou medelijden met je vriend hebben als jullie ook in frankrijk woonden: Hij moet sex hebben als jij dat wil, anders sleep je hem gelijk voor de rechter D: Dan hoop ik dat ie geen baan krijgt waar het af en toe druk word D:

    Hij moet niks, ze hoopt alleen op een normaal seksleven als ze ooit trouwen, dat staat d'r in de post :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cockney schreef:
    Ik voel een nieuw soort golddiggers opkomen.


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Defensive schreef:
    Lol, waarom is ze niet gewoon eerder gescheiden van die man, of vreemdgegaan? Dit is nogal over the top :W


    Totally agree


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    C18 schreef:
    En dit is hoe je verkrachting binnen het huwelijk aanspoort.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Floater schreef:
    wtf.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Volgens de rechtbank is seks ''een uiting van wederzijdse liefde'' en daarom een verplichting binnen het huwelijk.

    Dit is niet oké.


    Here & Now