• Vandaag kwam er een mevrouw bij ons naar de training van het cheerleaden. Ze sprak over een nieuw programma dat ze gaan maken voor de nieuwe VT4 van Woestijnvis, namelijk een programma waarin tieners met elkaar van leven wisselen. Dus dan ga je drie dagen het leven leiden van een andere tiener, en die tiener gaat jouw leven leiden (hobby's, school, thuis, ...). Ze vroeg wie hier interesse voor zou hebben. Ze zocht namelijk jongeren met een aparte hobby, vandaar dat ze naar de cheerleadtraining kwam.

    Mij leek het wel leuk, maar het feit dat alles gefilmd zou worden schrikt me wel af. Ze gaat één van deze dagen eens bellen of het mag van de ouders en of we het zouden zien zitten enzo. (Sowieso moet ik eerst nog zien of dat mijn ouders het zien zitten, aangezien er dan bij hun in huis ook een onbekende komt leven voor drie dagen.)

    Zouden jullie het doen?

    Naar het schijnt is er al een nederlandse versie van dit programma. Dus heeft iemand van jullie dat programma al gezien? Zoja, is het leuk of eerder marginaal en nogal achterlijk om eraan mee te doen. Wat voor mensen doen eraan mee? (Want ik heb echt een hekel aan marginaal volk, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar enfin, VTMvolk noem ik dat.) En wat voor publiek heeft dat programma?

    Of als je er nog wat meer over wilt zeggen/vragen, let me know!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou het niet zo heel leuk vinden op het begin, maar het gewoon doen. Het is een kans die je maar een keer in je leven kan krijgen, dan moet je die grijpen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou dat niet doen. Dat zijn namelijk van die programma's die ik classificeer als 'uitlach-tv'. Gewone mensen worden daar altijd zo voor paal gezet... Het is gewoon om ziek van te worden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het lijkt leuk, maar ik haat gewoon dat het op de televisie komt, haha.
    Dus zoiets zou ik nooit doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hangt er nogal vanaf waar het uitgezonden gaat worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Reloaded schreef:
    Ik zou nooit meedoen. Media is heel manipulatief. Ze zenden het zo uit op de manier dat ze het meeste kijkers kunnen sprokkelen. En laat dat waarschijnlijk nu net het omgekeerde beeld zijn dat je de kijkers wilt meegeven..


    comfort in c h a o s

    Ik zou het om heel wat verschillende redenen niet doen.
    Maar goed, dat is mijn mening... :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Puberruil is een leuk programma. Ik zou die kans aangrijpen als ik jou was.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Cumberbatch schreef:
    Ik zou dat niet doen. Dat zijn namelijk van die programma's die ik classificeer als 'uitlach-tv'. Gewone mensen worden daar altijd zo voor paal gezet... Het is gewoon om ziek van te worden.


    Inderdaad. Plus het is op VT4 ... de zender met 'Superfans'. Dat zegt al meer dan genoeg, denk ik.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ken het wel, heb zoiets ook een keer gezien in Amerikaans programma geloof ik. Zelf zou ik er in ieder geval niet aan mee doen.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Geloof me, jij krijgt een script, en alle stukken die zij willen dat er worden gebruikt, worden gebruikt, en dan word je meestal afgeschilderd als bitch. Niet doen dus. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zou er niet aan mee willen doen.
    Een vreemde, in míjn kamer? No. Fucking. Way.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lijkt me niks..
    Ik ben wel eens aangesproken door een vrouw die vroeg of ik zwanger was of van plan was zwanger te worden of al een kindje had en interesse had in meedoen met Tienermoeders. Ik heb haar een minuut lang aangekeken, nee gezegd en heb me de rest van de dag slecht gevoeld.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    oeff da ken ik.
    me broer ging zonder camera voor school naar india ):
    toen kwam er een fucking knappe jongen bij ons man
    hahaha,


    Be who you wanna be.

    Fayan schreef:
    Ben ik de enige die dat écht niet zou willen? (cat)


    Nee hoor, ik zou het ook niet willen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik denk wel dat ik het zou doen ja, maar zo een speciaal leven heb ik niet :P


    Life is hard and then we die