• Vandaag kwam er een mevrouw bij ons naar de training van het cheerleaden. Ze sprak over een nieuw programma dat ze gaan maken voor de nieuwe VT4 van Woestijnvis, namelijk een programma waarin tieners met elkaar van leven wisselen. Dus dan ga je drie dagen het leven leiden van een andere tiener, en die tiener gaat jouw leven leiden (hobby's, school, thuis, ...). Ze vroeg wie hier interesse voor zou hebben. Ze zocht namelijk jongeren met een aparte hobby, vandaar dat ze naar de cheerleadtraining kwam.

    Mij leek het wel leuk, maar het feit dat alles gefilmd zou worden schrikt me wel af. Ze gaat één van deze dagen eens bellen of het mag van de ouders en of we het zouden zien zitten enzo. (Sowieso moet ik eerst nog zien of dat mijn ouders het zien zitten, aangezien er dan bij hun in huis ook een onbekende komt leven voor drie dagen.)

    Zouden jullie het doen?

    Naar het schijnt is er al een nederlandse versie van dit programma. Dus heeft iemand van jullie dat programma al gezien? Zoja, is het leuk of eerder marginaal en nogal achterlijk om eraan mee te doen. Wat voor mensen doen eraan mee? (Want ik heb echt een hekel aan marginaal volk, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar enfin, VTMvolk noem ik dat.) En wat voor publiek heeft dat programma?

    Of als je er nog wat meer over wilt zeggen/vragen, let me know!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dit klinkt als een goeie beschrijving van puberruil, dan ruilen twee tieners van hetzelfde geslacht van levens om te ervaren hoe iemand anders leeft.


    Physics is awesome

    Ik zou meedoen, het lijkt me wel tof.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Wow ik zou dat ook wel eens willen ervaren hoe
    het bij iemand anders thuis is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Laraah schreef:
    Ik zou meedoen, het lijkt me wel tof.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eyes schreef:
    Dit klinkt als een goeie beschrijving van puberruil, dan ruilen twee tieners van hetzelfde geslacht van levens om te ervaren hoe iemand anders leeft.


    + IK ZOU MEEDOEN!!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ben ik de enige die dat écht niet zou willen? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Ben ik de enige die dat écht niet zou willen? (cat)



    Ik zou het ook niet willen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Het klinkt inderdaad als puberruil (als je eens naar zo'n aflevering wilt kijken om te zien hoe het er ongeveer loopt; www.uitzendinggemist.nl & bij zoeken; Puberruil intypen. Daarna moet je op KRO Puberruil klinken en dan kun je een aflevering kiezen om te kijken).

    Persoonlijk zou ik het absoluut niet willen. Het lijkt me echt niet leuk dat telkens alles gefilmd word en zo, maar ja dat is mijn persoonlijke mening. Als het jou wel leuk lijkt, moet je het gewoon doen (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 20:35 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Fayan schreef:
    Ben ik de enige die dat écht niet zou willen? (cat)


    Ik begrijp je helemaal hoor. Mijn keuze ligt ook eerder bij het niet te doen dan wel. Ik zou het wel eens willen ervaren, maar het liefst zonder dat je op televisie komt. Maar uiteraard zitten die cameras mee in het pakket.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Tragically schreef:
    Het klinkt inderdaad als puberruil (als je eens naar zo'n aflevering wilt kijken om te zien hoe het er ongeveer loopt; www.uitzendinggemist.nl & bij zoeken; Puberruil intypen. Daarna moet je op KRO Puberruil klinken en dan kun je een aflevering kiezen om te kijken).

    Persoonlijk zou ik het absoluut niet willen. Het lijkt me echt niet leuk dat telkens alles gefilmd word en zo, maar ja dat is mijn persoonlijke mening. Als het jou wel leuk lijkt, moet je het gewoon doen (:


    Ik ga eens kijken!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Ik ga eens kijken!

    Veel plezier met kijken (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    De Nederlandse versie heet Puberruil, dat is altijd wel leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fayan schreef:
    Ben ik de enige die dat écht niet zou willen? (cat)


    Nee. :W


    26 - 02 - '16

    Tragically schreef:
    (...)
    Veel plezier met kijken (:


    Wow neen! Mijn besluit is genomen; ik doe er NIET aan mee. Dit is dus wat ik bedoel met VTMniveau. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou nooit meedoen. Media is heel manipulatief. Ze zenden het zo uit op de manier dat ze het meeste kijkers kunnen sprokkelen. En laat dat waarschijnlijk nu net het omgekeerde beeld zijn dat je de kijkers wilt meegeven..


    Get outta my head!