• Vandaag kwam er een mevrouw bij ons naar de training van het cheerleaden. Ze sprak over een nieuw programma dat ze gaan maken voor de nieuwe VT4 van Woestijnvis, namelijk een programma waarin tieners met elkaar van leven wisselen. Dus dan ga je drie dagen het leven leiden van een andere tiener, en die tiener gaat jouw leven leiden (hobby's, school, thuis, ...). Ze vroeg wie hier interesse voor zou hebben. Ze zocht namelijk jongeren met een aparte hobby, vandaar dat ze naar de cheerleadtraining kwam.

    Mij leek het wel leuk, maar het feit dat alles gefilmd zou worden schrikt me wel af. Ze gaat één van deze dagen eens bellen of het mag van de ouders en of we het zouden zien zitten enzo. (Sowieso moet ik eerst nog zien of dat mijn ouders het zien zitten, aangezien er dan bij hun in huis ook een onbekende komt leven voor drie dagen.)

    Zouden jullie het doen?

    Naar het schijnt is er al een nederlandse versie van dit programma. Dus heeft iemand van jullie dat programma al gezien? Zoja, is het leuk of eerder marginaal en nogal achterlijk om eraan mee te doen. Wat voor mensen doen eraan mee? (Want ik heb echt een hekel aan marginaal volk, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar enfin, VTMvolk noem ik dat.) En wat voor publiek heeft dat programma?

    Of als je er nog wat meer over wilt zeggen/vragen, let me know!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb het wel eens gezien en ik vind het een leuk programma om te kijken. En soms moet ik er ook wel om lachen, aangezien er best dingen zijn die grappig zijn. Maar het lijkt mij een leuke ervaring (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik weet niet hoor, als dat een programma is zoals superfans dan wordt je waarschijnlijk helemaal anders afgebeeld dan je werkelijk bent, belachelijk gemaakt.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nog nooit van gehoord..
    Het doet me denken aan 'De Nieuwe Mama' of zo, maar zoveel jaar geleden. :p
    2 mama's die wisselen van huis en gezin en zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    mwa mij lijkt het niet echt leuk. ze filmen alles je hebt niks voor jezelf. En dat er iemand in mijn spullen loopt te snuffelen neen bedankt. Ik blijf gezeliig in brabant:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan