• Me nog steeds een breuk als ik deze scene weer zie. Ik weet nog dat de hele zaal in een stuip lag in de bios.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 19:32 ]

    In een Twilight bui of zo? Alles in ieder geval beter dan die vreselijke rapnummers.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 19:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vraagje: Maak jij overal topics voor?
    Zeg maar, voor alle nutteloze dingen die bij je opkomen?
    WE DON'T CARE.


    Here & Now

    Siddhartha schreef:
    Vraagje: Maak jij overal topics voor?
    Zeg maar, voor alle nutteloze dingen die bij je opkomen?
    WE DON'T CARE.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Siddhartha schreef:
    Vraagje: Maak jij overal topics voor?
    Zeg maar, voor alle nutteloze dingen die bij je opkomen?
    WE DON'T CARE.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    *heeft nu echt te veel nutteloze topic's gezien*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Siddhartha schreef:
    Vraagje: Maak jij overal topics voor?
    Zeg maar, voor alle nutteloze dingen die bij je opkomen?
    WE DON'T CARE.


    Als zij graag topics maakt, waarom mag dat dan niet? Je hoeft de topics niet te bekijken en te lezen wat er staat, een misschien een reactie te geven dus ik snap niet waarom je dit zegt


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Als zij graag topics maakt, waarom mag dat dan niet? Je hoeft de topics niet te bekijken en te lezen wat er staat, een misschien een reactie te geven dus ik snap niet waarom je dit zegt


    omdat 90% van de topics die Hale aanmaakt best nutteloos zijn >>< en af en toe kan ik overheen kijken, maar je moet toegeven dat ze het wel érg vaak doet.

    maar goed, on-topic, ik lach altijd bij de Twilight films. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eyes schreef:
    (...)

    Als zij graag topics maakt, waarom mag dat dan niet? Je hoeft de topics niet te bekijken en te lezen wat er staat, een misschien een reactie te geven dus ik snap niet waarom je dit zegt

    Beetje vreemde reactie dit.
    Als zij graag topics maakt? Topics horen een klein beetje inhoud te hebben. Zij zet 1 YouTube filmpje in een topic en zet er een zinnetje bij. Dat noem ik niet eens een topic eigenlijk. Daarnaast klik ik op wat ik maar wil en mag ik daar ten alle tijden mijn mening over geven. Ik zou dit nooit zomaar zeggen. Wat Hale doet wordt een beetje lachwekkend & irritant en dan spreek ik niet alleen namens mezelf.


    Here & Now

    Jezus he, het forum is er toch niet voor niks? En als je een topic van Hale ziet, ga er dan niet op klikken als je toch weet dat het volgens jullie nutteloos is. Jezus, hoe kinderachtig zijn jullie.


    To infinity and beyond •

    Sheffield schreef:
    Jezus he, het forum is er toch niet voor niks? En als je een topic van Hale ziet, ga er dan niet op klikken als je toch weet dat het volgens jullie nutteloos is. Jezus, hoe kinderachtig zijn jullie.

    Ik vroeg haar iets, gaf mijn mening en vervolgens ben ik kinderachtig. Sorry? Maar waar heb jij het over.
    Niet om kunnen gaan met kritiek voor irritant gedrag dat is kinderachtig. En het is een beetje moeilijk om Hale's topics te vermijden als ze er per dag gemiddeld 5 plaatst.


    Here & Now

    Twilight valt buiten mijn zone van interesse.
    Maar leuk dat je het grappig vind. :W

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 20:03 ]


    26 - 02 - '16

    Siddhartha schreef:
    Vraagje: Maak jij overal topics voor?
    Zeg maar, voor alle nutteloze dingen die bij je opkomen?
    WE DON'T CARE.


    Shoganai i ne~

    Siddhartha schreef:
    (...)
    Ik vroeg haar iets, gaf mijn mening en vervolgens ben ik kinderachtig. Sorry? Maar waar heb jij het over.
    Niet om kunnen gaan met kritiek voor irritant gedrag dat is kinderachtig. En het is een beetje moeilijk om Hale's topics te vermijden als ze er per dag gemiddeld 5 plaatst.


    Op elk topic van Hale, wordt negatief gereageerd. Ik bedoel, laat iedereen toch in zijn of haar waarde en ga niet kansloos reageren. Het is gewoon vervelend dat ze niet eens topics kan openen.
    Je kunt ook overdrijven hoor -___- dan negeer je die topics nog.


    To infinity and beyond •

    Siddhartha schreef:
    (...)
    Ik vroeg haar iets, gaf mijn mening en vervolgens ben ik kinderachtig. Sorry? Maar waar heb jij het over.
    Niet om kunnen gaan met kritiek voor irritant gedrag dat is kinderachtig. En het is een beetje moeilijk om Hale's topics te vermijden als ze er per dag gemiddeld 5 plaatst.


    Waarom word er iedere keer dat Hale een topic opent zo gereageerd? Ik snap dat je het irritant vind, maar het is haar recht. Ze mag honderd topics op een dag aanmaken als ze wil. En ik vind het jammer dat ze dan echt iedere keer van die negatieve reactie's krijgt


    Physics is awesome

    Siddhartha schreef:
    (...)
    Ik vroeg haar iets, gaf mijn mening en vervolgens ben ik kinderachtig. Sorry? Maar waar heb jij het over.
    Niet om kunnen gaan met kritiek voor irritant gedrag dat is kinderachtig. En het is een beetje moeilijk om Hale's topics te vermijden als ze er per dag gemiddeld 5 plaatst.



    Overdreven is ook een vak. Ik heb er net twee gemaakt.