• Ik had een filmpje op youtube gepost voor een schoolproject.

    krijg ik reacties dat ik ziek ben en weet ik veel wat allemaal haha god. Dus heb ik even heel grof terug gedaan maar srsly hoe kan een persoon reageren? wow


    All I have in life, is my imagniation.

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Er wordt helemaal niet gezegd dat wij dat normaal vinden ^^ Ik kan gewoon begrijpen dat mensen zulke reacties geven.


    Hoezo begrijpen? Dat kan ik echt niet begrijpen, sorry. Ik ben zo pissed off nu hahaha ik kan er echt niet bij


    All I have in life, is my imagniation.

    Famine schreef:
    (...)
    Ik durf nauwelijks over straat door dit gedoe. En ook al is dit voor de 'lol' of voor school... Je snapt me hoop ik?


    Je durft nauwelijks over straat? Waar slaat dat nu weer in godsnaam op?


    All I have in life, is my imagniation.

    Tourist schreef:
    (...)

    Hoezo begrijpen? Dat kan ik echt niet begrijpen, sorry. Ik ben zo pissed off nu hahaha ik kan er echt niet bij

    Nou, kijk, in deze tijd, met al die schietpartijen en al. Di's niet de eerste keer dat zulke filmpjes gemaakt worden en dan zit er ook nog 'n andere boodschap achter. 't Is best wel een schokkend en confronterend filmpje, vind ik. Daarnaast staat er natuurlijk wel "school" bij en moeten die mensen beter lezen, niet zo fel reageren, maar ik snap 't aan de ene kant wel :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oké, die mensen zijn echt blind. :W
    Serieus, dit is toch gewoon een grappig filmpje?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Famine schreef:
    (...)
    Ik durf nauwelijks over straat door dit gedoe. En ook al is dit voor de 'lol' of voor school... Je snapt me hoop ik?

    -Mengt zich er even tussen-
    Dat je het niet meer durft omdat er zojuist iemand is neergeschoten in je provincie, oid, begrijp ik. Maar dit gedoe staat er los van, dat zit tussen je oren.


    Let it come and let it be

    Tourist schreef:
    Je durft nauwelijks over straat? Waar slaat dat nu weer in godsnaam op?

    Waarom wist ik ergens dat je zo ging reageren? Laat maar.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Nou, kijk, in deze tijd, met al die schietpartijen en al. Di's niet de eerste keer dat zulke filmpjes gemaakt worden en dan zit er ook nog 'n andere boodschap achter. 't Is best wel een schokkend en confronterend filmpje, vind ik. Daarnaast staat er natuurlijk wel "school" bij en moeten die mensen beter lezen, niet zo fel reageren, maar ik snap 't aan de ene kant wel :Y)


    C'mon je ziet duidelijk dat dit fake is, er staan duizenden echte filmpjes op youtube waar ze dieren mishandelen en vermoorden en weet ik wat allemaal. Dat ze daar op gaat reageren, die mensen doen iets serieus verkeerd, dat doe ik niet..


    All I have in life, is my imagniation.

    Famine schreef:
    (...)
    Waarom wist ik ergens dat je zo ging reageren? Laat maar.


    Weet ik veel waarom je niet meer over straat durft, post dan niet zo'n vage reacties en leg jezelf uit


    All I have in life, is my imagniation.

    Tourist schreef:
    (...)

    C'mon je ziet duidelijk dat dit fake is, er staan duizenden echte filmpjes op youtube waar ze dieren mishandelen en vermoorden en weet ik wat allemaal. Dat ze daar op gaat reageren, die mensen doen iets serieus verkeerd, dat doe ik niet..

    Ja, zeg dat tegen hen, niet tegen mij D: Ik zie heus wel dat 't fake is. Ik zeg enkel dat ik hun reacties aan de ene kant wel begrijp o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Nou, kijk, in deze tijd, met al die schietpartijen en al. Di's niet de eerste keer dat zulke filmpjes gemaakt worden en dan zit er ook nog 'n andere boodschap achter. 't Is best wel een schokkend en confronterend filmpje, vind ik. Daarnaast staat er natuurlijk wel "school" bij en moeten die mensen beter lezen, niet zo fel reageren, maar ik snap 't aan de ene kant wel :Y)

    Maar Nynk, als we overal rekening mee moesten houden, als we alle confronterende dingen uit de weg zouden gaan, gaan afkeuren or whatever, waar leef je dan nog voor? Dit is net zo 'spottend'-om het even bot te zeggen- als Call of Duty, nog niet eens.


    Let it come and let it be

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Ja, zeg dat tegen hen, niet tegen mij D: Ik zie heus wel dat 't fake is. Ik zeg enkel dat ik hun reacties aan de ene kant wel begrijp o_o


    ok.


    All I have in life, is my imagniation.

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar Nynk, als we overal rekening mee moesten houden, als we alle confronterende dingen uit de weg zouden gaan, gaan afkeuren or whatever, waar leef je dan nog voor? Dit is net zo 'spottend'-om het even bot te zeggen- als Call of Duty, nog niet eens.
    '
    Hal-lo, laten we hier geen discussie over hebben :') Ik zeg alleen dat ik 't begrijp D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moest echt lachen met die PANG op het einde xd


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Whirlybird schreef:
    (...)'
    Hal-lo, laten we hier geen discussie over hebben :') Ik zeg alleen dat ik 't begrijp D:

    We zijn niet aan het discussieren((joehoe)), maar gezien jij de enige bent die het begrijpt en nog serieuze argumenten, of in ieder geval argumenten die serieus te nemen zijn, weet te noemen richten wij ons even tot jou :Y)
    Het is deels een compliment *O*


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    We zijn niet aan het discussieren((joehoe)), maar gezien jij de enige bent die het begrijpt en nog serieuze argumenten, of in ieder geval argumenten die serieus te nemen zijn, weet te noemen richten wij ons even tot jou :Y)
    Het is deels een compliment *O*

    Niet doen :') Ik heb nooit gezegd da'k vind dat 't filmpje erover gaat. Ik vind 't wel kinda grappig ^^ Ik. Begrijp. Alleen. Hun. Reactie _O_ Capice? Net zoals mensen ook tegen spellen als Call of Duty zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'