• Ik had een filmpje op youtube gepost voor een schoolproject.

    krijg ik reacties dat ik ziek ben en weet ik veel wat allemaal haha god. Dus heb ik even heel grof terug gedaan maar srsly hoe kan een persoon reageren? wow


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik snap die reacties wel.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Voor buitenstaanders komt dit vast wel raar over. Maar toch, die persoon daar doet dan weer net te overdreven.
    Maar ik zal het een like geven, zodat je meer groen hebt dan rood!:Y)


    effort never betrays you

    Schiet ze net zo hard neer als die gast in het filmpje (cat)


    Let it come and let it be

    Famine schreef:
    Ik snap die reacties wel.


    Wtf? Ik postte dit op youtube omdat het een bestand was dat een vriendin van mij niet kon openen met media player dus filmde ze het erover.. Dit is toch niet bedoeld om iemand te vermoorden, zelf een 2jarige ziet dat dit fake is en totaal niet serieus is gedaan.. Ik kan het echt gewoon niet vatten dat mensen zich over zon filmpje al druk maken..
    Voor de mensen die het zich afvragen, dit is er trouwens van geworden:


    dus ik lieg echt niet over heel dat project gedoe ;-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Countenance schreef:
    Schiet ze net zo hard neer als die gast in het filmpje (cat)


    Haha vind ik nog wel een goed idee, ik ben trouwens op haar account gaan kijken.. Dit doet ze precies bij meerdere mensen aangezien ze niet echt goede reacties op haar kanaal heeft hahaha. Over dat ze homo's uitscheld en zo, achja


    All I have in life, is my imagniation.

    Famine schreef:
    Ik snap die reacties wel.

    Ik snap jou niet.


    Let it come and let it be

    Ik vond het fucking grappig, dus ik snap hun probleem niet :W

    PANG!! XD


    26 - 02 - '16

    Tourist schreef:
    (...)

    Haha vind ik nog wel een goed idee, ik ben trouwens op haar account gaan kijken.. Dit doet ze precies bij meerdere mensen aangezien ze niet echt goede reacties op haar kanaal heeft hahaha. Over dat ze homo's uitscheld en zo, achja

    Gewoon een persoon wat stoer over wilt komen door te gaan lopen pronken emt het feit dat hij iemand kent die doodgeschoten is or whatever, sickness itself.


    Let it come and let it be

    Tourist schreef:
    (...)

    Wtf? Ik postte dit op youtube omdat het een bestand was dat een vriendin van mij niet kon openen met media player dus filmde ze het erover.. Dit is toch niet bedoeld om iemand te vermoorden, zelf een 2jarige ziet dat dit fake is en totaal niet serieus is gedaan.. Ik kan het echt gewoon niet vatten dat mensen zich over zon filmpje al druk maken..
    Voor de mensen die het zich afvragen, dit is er trouwens van geworden:


    dus ik lieg echt niet over heel dat project gedoe ;-)


    Wat een geniaal project btw (:


    26 - 02 - '16

    Countenance schreef:
    (...)
    Gewoon een persoon wat stoer over wilt komen door te gaan lopen pronken emt het feit dat hij iemand kent die doodgeschoten is or whatever, sickness itself.


    Volgens mij is zelf dat verzonnen, jezus mens grow up en zit niet uren onbekende nutteloze youtube filmpjes te kijken dacht ik toen zo


    All I have in life, is my imagniation.

    Famine schreef:
    Ik snap die reacties wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mensen die deze reacties snappen, zeer normaal als je het normaal vind dat een persoon iemand ziek noemt en zo. Echt begrijpbaar want ik vermoord mensen alsof voor de lol, dieren etc. jezus


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik snap niet waarom mensen van die kansloze reacties schrijven *___* zo'n ramp is dit filmpje toch niet?


    To infinity and beyond •

    Tourist schreef:
    Mensen die deze reacties snappen, zeer normaal als je het normaal vind dat een persoon iemand ziek noemt en zo. Echt begrijpbaar want ik vermoord mensen alsof voor de lol, dieren etc. jezus

    Er wordt helemaal niet gezegd dat wij dat normaal vinden ^^ Ik kan gewoon begrijpen dat mensen zulke reacties geven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tourist schreef:
    Mensen die deze reacties snappen, zeer normaal als je het normaal vind dat een persoon iemand ziek noemt en zo. Echt begrijpbaar want ik vermoord mensen alsof voor de lol, dieren etc. jezus

    Ik durf nauwelijks over straat door dit gedoe. En ook al is dit voor de 'lol' of voor school... Je snapt me hoop ik?


    OTP: won't stop 'till we surrender...