• Ik heb het uit met mijn vriend, waarom doet er niet toe en heb ik het liever ook niet over op het moment, maar ik ga volgende week met hem praten aangezien het niet goed afgesloten is en we eigenlijk het helemaal niet uit wouden. Genoeg over dat, maar mijn "beste" vriendin is echt kut bezig hier over.

    Ik kan alleen via de sms met der praten op het moment. Ze vroeg me of ik nog met hem had gesproken en ik zei van wel. Ze zegt dat ik het niet doen enzo en dat hij me vaak genoeg pijn heeft gedaan enzo, maar dat klopt helemaal niet. Ik heb bijna nooit ruzie met hem gehad enzo, misschien een discussie een aantal keer maar dat maakt niet uit, dat hoort erbij. Ik heb meer ruzie met haar dan dat ik ooit met hem zal hebben! Maar ik heb der gezegd dat ik het begrijp dat ze me wilt beschermen maar ze houdt niet op.

    Op een gegeven moment heb ik ook tegen haar gezegd van dat het best kan dat ik vol op mijn gezicht zal gaan maar ik wel wil weten waar ik sta. Maar zegt ze tegen mij; Ik hoop dat je op je bek valt.

    Een keer dat zeggen is genoeg voor mij, maar ze blijft erover bezig. Dat ik een "fucked up" mind heb, dat ik idioot ben enzo en ze hoopt dat ik met hem trouw en "gelukkig" zal zijn enzo.

    Ik heb bijna elke week met der ruzie en ik probeer het telkens goed te maken maar zij lokt altijd ruzie met mij uit. Ik heb me telefoon uitgezet want ik ben er nu ook klaar mee.

    Noemt zich dat nou een goede vriendin of zie ik dit verkeerd?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:23 ]

    NOURRY schreef:
    Ze is jaloers, dûh, en als je elke keer ruzie met haar hebt, dan zou ik dat geen vriendschap noemen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Loveless schreef:
    Maar ik ben zo iemand die makkelijk mensen vergeeft. Maar ik spreek der tegenwoordig nauwelijks en was het eindelijk een beetje goed gegaan vandaag en begon ik ziek te worden dus ben ik van me werk naar huis gegaan. Vraagt ze aan mij of het komt door haar dat ze ziek is. En ik weet van mezelf dat stress mij ziek maakt, dus heb ik der gezegd dat het door van alles kwam en zei ze dat ze dan wel nooit meer met me zou praten en me met rust zou laten dat ik dan gelukkiger zou zijn.


    Dat herken ik ook wel bij mezelf. Soms wel een redelijk slechte eigenschap, mensen vinden me te lief enzo. Maarach. On-topic: Zo iemand is niet een vriendin, want je kan gewoon zien aan die reactie dat zij jaloers is. De enige die een fucked-up-mind heeft, is zij. Ik zou me, als ik jou was, er niet te rot van voelen. Gewoon negeren en je leven weer oppakken. Op een gegeven moment komt ze wel weer bij je terug, en zo niet dan is ze gewoon geen echte vriendin.


    26 - 02 - '16

    O, ik weet wat je doormaakt, ik heb precies zo'n leuke vriendin op dit moment. -sarcasme stroomt erin door- I WISH YOU GOOD LUCK, DOLLY! <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jaloerse bitch. Zeg tegen haar dat ze een keuze moet maken; of ze doet maar weer normaal óf jij dumpt haar als vriendin.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Jaloerse bitch. Zeg tegen haar dat ze een keuze moet maken; of ze doet maar weer normaal óf jij dumpt haar als vriendin.


    Helemaal mee eens ook al heb ik wrs de guts er niet voor (A)

    Sterkte ermee! (heart2)


    Deep inside, I've never felt alive

    hefet ze zelf wel eens vriendjes? Misschien is ze een beetje jaloers op je, of kijkt ze tegen je op. Dan snap ik haar gedrag wel. Want ze vindt het dan niet leuk dat jij er wel 1 hebt en zij niet. Ik zou proberen om nog een keer met haar te praten en dan vragen wat haar dwars zit. Van te voren zouden jullie kunnen afsprken om geen ruzie te maken.

    succes.,

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!