Ik heb het uit met mijn vriend, waarom doet er niet toe en heb ik het liever ook niet over op het moment, maar ik ga volgende week met hem praten aangezien het niet goed afgesloten is en we eigenlijk het helemaal niet uit wouden. Genoeg over dat, maar mijn "beste" vriendin is echt kut bezig hier over.
Ik kan alleen via de sms met der praten op het moment. Ze vroeg me of ik nog met hem had gesproken en ik zei van wel. Ze zegt dat ik het niet doen enzo en dat hij me vaak genoeg pijn heeft gedaan enzo, maar dat klopt helemaal niet. Ik heb bijna nooit ruzie met hem gehad enzo, misschien een discussie een aantal keer maar dat maakt niet uit, dat hoort erbij. Ik heb meer ruzie met haar dan dat ik ooit met hem zal hebben! Maar ik heb der gezegd dat ik het begrijp dat ze me wilt beschermen maar ze houdt niet op.
Op een gegeven moment heb ik ook tegen haar gezegd van dat het best kan dat ik vol op mijn gezicht zal gaan maar ik wel wil weten waar ik sta. Maar zegt ze tegen mij; Ik hoop dat je op je bek valt.
Een keer dat zeggen is genoeg voor mij, maar ze blijft erover bezig. Dat ik een "fucked up" mind heb, dat ik idioot ben enzo en ze hoopt dat ik met hem trouw en "gelukkig" zal zijn enzo.
Ik heb bijna elke week met der ruzie en ik probeer het telkens goed te maken maar zij lokt altijd ruzie met mij uit. Ik heb me telefoon uitgezet want ik ben er nu ook klaar mee.
Noemt zich dat nou een goede vriendin of zie ik dit verkeerd?
[ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:23 ]