• Gosh wat ben ik vandaag toch agressief, ik was vanochtend super chagrijnig door dit:

    Ik was maandag ziek en we kregen maandag een nieuw rooster, hier wist ik niets van en niemand had me wat verteld. Dus ik zat vanochtend mooi te wachten voor het lokaal waar we normaal koken hebben, en 2 minuten na de bel was zelfs de docente er niet. Dus ik kijk boven, hebben we daar les. Ik legde uit dat ik van niets wist vanwege mijn absentie en dat ik geen nieuw rooster had gekregen, maar dat maakte de leraar niets uit dus mag ik me maandag 8 uur op school melden en dinsdag 2 uren nakomen omdat ik mijn Nederlands niet bij me had. Dus ik vet boos, en ik kijk die docent de hele les aan met een vernietigende blik. Dus hij zegt; ga dan je aardrijkskunde maar pakken. Dus ik zeg; even uit mijn kluisje halen. Zegt zo'n jongen die zich overal mee bemoeit; Betrapt je hebt het niet bij je! serieus die jongen bemoeit zich OVERAL mee, dus toen hadden we een.. tsja, woordenwisseling wat de leraar niet geschikt vond.. en toen mocht ik naar de deelschoolleider. Ik heb een waarschuwing gekregen terwijl ik mezelf alleen maar verdedigde met woorden, nouja zeg. Dat begon al goed die ochtend.

    Later, bij Engels, moesten we speeddaten, maar dan natuurlijk voor de grap. We moesten elkaar vragen stellen ofzo, maar eigenlijk was het gewoon een soort interview maar werd het speeddaten genoemd, idk waarom. Dus komt zo'n nieuw Russisch kind uit onze klas die amper Nederlands of Engels kan tegen over me zitten en vraagt ze of ik een vriendin heb. Zeg ik dat ik een vriend heb. Gaat ze door de klas roepen of ik Homo ben, dus ik vraag haar wat haar probleem is. Zegt ze heel droog 'jij bent vies' en gaat ze wat in het Russisch schreeuwen. Dus ik dacht, fskjnejks what the actual fuck. Als het een jongen was had ik haar geslagen. Anyways ik heb vandaag al de hele dag de neiging om iemand in elkaar te slaan, iets te slopen, in brand te steken, weet ik het. D: En heb geen boksbal in de buurt.. what should I do. Voelen jullie je ook wel eens zo pissed off/agressief, en wat doen jullie dan?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dat ís gewoon klote.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Dat ís gewoon klote.

    Ja dat snap ik ook wel. x'] Ik dacht ik laat m'n ei hier even kwijt. :U


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ohja, ik heb me ook echt zo pissed/agressief gevoelt een keertje. Terwijl ik eigenlijk niet zo snel boos of agressief te krijgen ben. Meestal ga ik dan met dingen gooien of dan ben ik het aan het afreageren op de eerste de beste persoon die ik tegenkom. Later biedt ik dan wel me excuses aan, want zo bedoelde ik 't natuurlijk niet. Gelukkig snappen ze me meestal wel, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dat van je rooster is echt kut, maar ik begrijp hoe het voelt. Mensen sluiten mij vaak uit en vertellen nooit als we een so hebben, & ja, ik denk dat je daar niet veel aan kan doen. :3

    ga gewoon even iets rustig doen? (:


    Save me from myself.

    Some days just suck.

    Awh, ik haat het als leerkrachten zo oneerlijk doen. En dat kind, dat is gewoon... dom.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is echt een *** dag D: -medelijden-


    Shoganai i ne~

    Op je kussen slaan?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    life suck.,
    nee., maar ik zou haar dan alang een klap gegeven hebben. een meisje of niet. ze heeft geen recht om je zo te behandelen.
    Ik zelf ben de laatste tijd ook enorm agresief en daarom ben ik gaan sporten. bij mij lucht dat tenminsten enorm op.
    Aangezien ik de laatste keer dat ik een woede aanval had, niks meer van mijn kamer heb overgelaten., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    God dat is zoo kut he!
    Wat ik dan doe is als ik thuis ben in mijn kussen slaan, gillen in mijn kussen. Vervolgens mijn mobiel, oordopjes en jas pakken en naar mijn favo park gaan en daar muziek luisteren en mijn boosheid eruit rennen of wat dan ook, maar ik houd niet van rennen, dus g aik lkker lopen en alles proberen te vergeten en afleiding te zoeken.

    Dat is echt klote ):
    Als ik me zo voel, bewaar ik het tot ik thuis ben en ga dan hyper op en neer springen en boos doen, tot ik om mezelf moet lachen. En dan is het weer over (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Dat is echt klote ):
    Als ik me zo voel, bewaar ik het tot ik thuis ben en ga dan hyper op en neer springen en boos doen, tot ik om mezelf moet lachen. En dan is het weer over (:

    Haha hier moest ik om lachen, ik zie het al voor me. x'] denk ik.

    Anyways ik heb een afreageer spel gevonden wat heel goed helpt ! (nerd) -sloopt computers-

    @Pyrrhic, whoa dat is rustgevend zeg! dat kloppen hoort een beetje als je hart die klopt. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aah dat klote voor je..

    Dat russiche hoe je dat ook schrijft, is gewoon dom..

    Ga ergens heen, waar het heel erg rustig is en schreeuw het dan uit.. Doe ik vaak en dat helpt..

    Ohw ik lees net dat je al iets gevonden had..


    Stertke (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Rennen, heel veel rennen. Of anders met spullen gooien, maar dat is niet erg slim :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.