• Gosh wat ben ik vandaag toch agressief, ik was vanochtend super chagrijnig door dit:

    Ik was maandag ziek en we kregen maandag een nieuw rooster, hier wist ik niets van en niemand had me wat verteld. Dus ik zat vanochtend mooi te wachten voor het lokaal waar we normaal koken hebben, en 2 minuten na de bel was zelfs de docente er niet. Dus ik kijk boven, hebben we daar les. Ik legde uit dat ik van niets wist vanwege mijn absentie en dat ik geen nieuw rooster had gekregen, maar dat maakte de leraar niets uit dus mag ik me maandag 8 uur op school melden en dinsdag 2 uren nakomen omdat ik mijn Nederlands niet bij me had. Dus ik vet boos, en ik kijk die docent de hele les aan met een vernietigende blik. Dus hij zegt; ga dan je aardrijkskunde maar pakken. Dus ik zeg; even uit mijn kluisje halen. Zegt zo'n jongen die zich overal mee bemoeit; Betrapt je hebt het niet bij je! serieus die jongen bemoeit zich OVERAL mee, dus toen hadden we een.. tsja, woordenwisseling wat de leraar niet geschikt vond.. en toen mocht ik naar de deelschoolleider. Ik heb een waarschuwing gekregen terwijl ik mezelf alleen maar verdedigde met woorden, nouja zeg. Dat begon al goed die ochtend.

    Later, bij Engels, moesten we speeddaten, maar dan natuurlijk voor de grap. We moesten elkaar vragen stellen ofzo, maar eigenlijk was het gewoon een soort interview maar werd het speeddaten genoemd, idk waarom. Dus komt zo'n nieuw Russisch kind uit onze klas die amper Nederlands of Engels kan tegen over me zitten en vraagt ze of ik een vriendin heb. Zeg ik dat ik een vriend heb. Gaat ze door de klas roepen of ik Homo ben, dus ik vraag haar wat haar probleem is. Zegt ze heel droog 'jij bent vies' en gaat ze wat in het Russisch schreeuwen. Dus ik dacht, fskjnejks what the actual fuck. Als het een jongen was had ik haar geslagen. Anyways ik heb vandaag al de hele dag de neiging om iemand in elkaar te slaan, iets te slopen, in brand te steken, weet ik het. D: En heb geen boksbal in de buurt.. what should I do. Voelen jullie je ook wel eens zo pissed off/agressief, en wat doen jullie dan?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik had haar geslagen D:
    Lekker veel muziek luisteren werkt bij mij meestal wel (:


    i put the fun in funeral

    Pyrrhic schreef:
    Some days just suck.


    26 - 02 - '16

    Tempesta schreef:
    Awh, ik haat het als leerkrachten zo oneerlijk doen. En dat kind, dat is gewoon... dom.


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    LaJoie schreef:
    Dat ís gewoon klote.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Zet je geluid op, maar niet te luid. Klik dan hier.

    Hier ook je geluid opzetten. Dan hier klikken.

    Relaxerende geluiden enz. Have fun! <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    LaJoie schreef:
    Dat ís gewoon klote.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."