• Sorry voor de lange titel, maar het is nu eenmaal lastig om uit te leggen :$. Hoe zal ik het zeggen...

    Er staat in de huisregels dat een topic niet onnodig omhooggeschopt mag worden. Heel erg begrijpelijk, want als er al lang niet meer gereageerd is en je er nog eens op reageert, dan komt het topic helemaal bovenaan het subforum terecht.

    Daarom wordt er ook bij het topic gezet dat er al [aantal dagen] niet meer in is gepost.


    Nu is mijn vraag: Als er in een topic wordt gezet (daar waar je moet posten) dat je het topic niet onnodig omhoog moet worden geschopt, maar het topic is een sticky, mag je er dan wel op reageren als die melding er staat? Het topic staat toch sowieso helemaal bovenaan.

    Ik heb nog een vraagje: Na hoeveel dagen komt die melding te staan? En is er een speciale naam voor die melding?

    Volgens mij mag het dan wel, als je reactie nuttig is?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Even nuttig als alle anderen die er in zitten :). Bij de huisregels staat: alleen als het echt belangrijk is, maar geldt dat ook voor sticky's?

    Wauw, wat komt er veel volk opdagen...

    N'tuurlijk. :'D
    Dat geldt ook voor sticky's. (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:26 ]


    I can't even think straight.

    Tuurlijk mag dat, als je reactie maar enige nuttige inhoud heeft. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verty schreef:
    Even nuttig als alle anderen die er in zitten :). Bij de huisregels staat: alleen als het echt belangrijk is, maar geldt dat ook voor sticky's?

    Die melding komt naar ongeveer een maand, 30/31 dagen dus.


    I am an idiot, I move.

    LOVEANNABETH schreef:
    Volgens mij mag het dan wel, als je reactie nuttig is?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Eigenlijk kan je best algemeen stellen dat je alleen nuttige reacties mag posten op het forum. Dus ook voor sticky's.
    Moest je er 'hoi' op posten, krijg je net zo goed een waarschuwing als je je dat op een ander topic doet. (:


    Let the Night embrace you