• Hallo,

    zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een leuke story.
    Eisen:
    /Twilight of Harry Potter
    /Veel hoofdstukken

    x


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    Geen onbekende personen? Anders zou ik er geen weten.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Show the world who you really are [Fred Weasley]

    Liefde...het compliceert ons spel: het dringt ongemerkt binnen, verstoort de best ontworpen plannen en ontmant het meest gedisciplineerde hart.

    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Midnight city. (fred weasley)


    Aileen word in 1995 geboren in Valencia, een klein Stadje in Spanje. Haar leven lijkt rustig te verlopen totdat er rare mensen hun vredige stadje binnendringen en mensen vermoorden. Dooddoeners, zo noemen deze mensen zich. Bloed vloeit. Geschreeuw dringt de eens zo vredige straten binnen en kleurt de stenen rood. Aileen word gedwongen te vluchten en om haar familie alleen te laten. Maar wat als ze hulp krijgt van een onbekend persoon die haar een totaal nieuwe wereld laat zien?



    ___

    Wake me up, a new riddle is born. (Net begonnen alleen xd)

    He spoke to her like he was speaking to a little baby doll. ''Adin,'' He whispered. She lifted her head up as she answered ''Yes, my lord?'' while she was taking a step forward. The man stood for her. ''Why are you here then?'' He continued.
    She smiled and took her wand.
    ''I am here to kill you, my lord.''



    Adin, dochter van Lord Voldemort, heeft een gruwelijke hekel aan alles wat in haar leven komt. Noch de bloemen die bloeien, noch griffindors die proberen schijnheilig te doen. Alles.
    Daarom haat ze ook haarzelf, de valse geest die haar is meegegeven van haar vader. Ook aan haar vader zelf aangezien hij ontzettend egoïstisch is. Al is ze wel blij met de macht die ze bij haar draagt aangezien die net zo sterk is als the dark lord himself. Sterk genoeg om hem dood te kunnen maken.

    Later komt Adin erachter dat wanneer ze haar vader vermoord, ze weer normaal kan leven en leren liefhebben. Zo is een nieuwe missie geboren voor Adin.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 17:08 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Exploding bombs


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik heb deze wel voor je:
    Trust Me
    Hij heeft nog niet veel hoofdstukken, maar ik schrijf elke dag bij.


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.


    Raindrops [Lily Luna Potter]

    Lily is vurig, slim, vriendelijk, avontuurlijk, moedig en ze lijkt sprekend op haar grootmoeder Lily Evans. Haar leven verloopt soepel en ze geniet voluit van haar schooltijd. Ze heeft een geweldige familie en haar beste vriend is haar neef Hugo Weasley. Ze zijn samen opgegroeid en beleven samen de gekste dingen. Maar dit jaar gaan er dingen veranderen op school. Lily's broers zijn van school, Scorpius Malfoy, de jongen die ze absoluut niet uit kan staan is blijven zitten en haar vriendje Aiden gedraagt zich vreemd.



    Love isn't perfect[A Sirius Black story]

    Sirius komt eindelijk het meisje van zijn dromen tegen. Ze zijn perfect samen en hij wil alles met haar delen. Maar ik Winter wel wie ze zegt dat ze is? Passen ze echt wel zo goed bij elkaar? Blijft alles zoetsappig of slaat het noodlot toe?
    Een verhaal over liefde, moed, vriendschap, trouw, verraad, verdriet en verlies.
    Dit verhaal is al afgelopen dus er zijn voldoende hoofdstukken


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hedwig Wemel is de kleindochter van Ron en Hermelien Wemel, de dochter van Hugo Wemel. Haar vierde jaar op Zweinstein begint zoals altijd, met veel gezelligheid, vrienden en familie. Maar na een paar weken gaat het mis. Sinds Sem, één van haar vriendinnen een vriendje gekregen heeft, gedraagt ze zich vreemd en trekt zich steeds meer terug. Waar is ze toch altijd? en waarom doet ze zo koel tegen haar beste vriendinnen? Als ook Hedwigs andere beste vriendin verliefd wordt, op Hedwigs twéélingbroer nog wel, loopt het totaal uit de hand. Het vriendinnengroepje dreigt helemaal uit elkaar te vallen, en dat net op het moment dat ze elkaar het meest nodig hebben.
    En dan verdwijnt Sem plotseling helemaal. Wat moeten ze doen?

    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Drarry met humor

    Can I have your love?


    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!