• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Emmett
    'Dat had ik al verwacht en je kunt altijd bij me terecht maakt niet uit wat het is he?' Zeg ik en druk haar eventjes tegen me aan.

    [Ik ben ziek btw ;S]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    balenbella
    Ik glimlachte weer een beetje verdrietig bijde herrinering. 'Ik heb neit eens een foto of haar telefoonnummer' zei ik zacht.
    [balen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Eey ik ga morgen kom ik na school niet moet folderen. dan dansen dan niets omdat het uitvalt. Ik denk dus wel dat iksavonds nog kom. dasnen is om 7 uur afgelopen de perfecte tijd om te computeren tog?xD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bells, denk eens aan iets anders. Ik weet zeker dat dat je goed zal doen. We kunnen naar het strand gaan?' Zeg ik terwijl ik in haar verdrietige ogen kijk.

    [ Ik ga morgen denk niet naar school dusja ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:40 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik knikte om Emmett 's zwakke pogingen me vrolijk te maken. 'Maar ik moet telkens aan haar denken' zei ik zacht en stond op
    [omg we hebben een jongen in de klas embre en ik zeg telkens emmett tegen hemxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Kmoet gaan ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [me to]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik sta ook op en leg mijn arm om haar schouder. 'Bella, we vinden haar, hoe dan ook' Zeg ik terwijl we richting het strand lopen 'Vertrouw me'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella\
    Ik knikte naar Jake. op het strand werd ik helemaal rustig. DOor de zee en de vele herinneringen. Even kon ik Lucy uit mijn hoofd zetten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ben ik weer :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [reageer jij p mn vorige stuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Is goed, maar het was btw Emmett en niet jake XD ]
    Emmett
    Ik zie dat ze het fijn vind om even alles te vergeten en om te kunnen genieten van de geluiden om haar heen. Ik loop met mijn voeten door het water en kijk richting de ondergaande zon.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Emmett genoot ook. IK gunde hem even een moment voor hem. IK sprong in de lucht en belande op een rotsblok. Ik ging zitten en liet mijn benen over de rand bungelen terwijl ik nadacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik voelde me goed. Ik kon alles vergeten en luisteren naar de geluiden om me heen. Van de zee, de meeuwen en verder niets. Helemaal niets. Ik zuchtte even en keek dan naar Bella die op een rots zat met haar benen over de rand bungelend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Mijn gedachte liep ik de vrije loop gaan. IK snoof wat zeelucht in. (geen drugs) Ik begon over mijn problemen nadenken en probeerde oplossingen te bedenken. Ik nam me voor om eerlijk te zijn en als er iets was gewoon te zeggen in plaats van woedend worden. Met Jake zou ik het uitpraten en met Rosalie wou ik voor Emmett oplossen


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan