• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

Iedereen in de RPG leeft.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:06 ]

Ex astris, sciencia

bella
    Emmett liet me zachtjes los. 'Wat is er Emmett' vroeg ik verbaasd. Het was fijn. ERg fijn.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Emmett
    'Je had gelijk, Je had al die tijd gelijk' Zeg ik en kijk haar aan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Bella
    "hé met wat dan' ik keek hem vragend aan. Met wat had ik geljk. Wat bedoelde hij?

[bye bye(doeg)]

Emmett
    'Over Rosé, je zei dat ik haar beter even met rust kon laten. Je hebt helemaal gelijk' Zeg ik met een halve glimlach en draai haar een keertje in het rond.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Bella
    Ik glimlachte. 'Voor haar is dit ook erg moeilijk Emmett. Ze is bang dat ze je aan mij kwijt rijkt' grinikte ik. Echt weer iets voor haar maarja.

bella
    Ik snoof met mijn neus en rook een bekende geur. Jake. 'Jake waar ben je'riep ik zacht

Jake

Verveeld hing ik op de bank en keek naar monstertrucks die andere kleine auto's verpletterde. Ik zuchte en nam een slok van mijn cola.

[Haha ik rook je geur maar wij zijn buiten haah]
    bella
    Toen rook ik dat zijn geur nog wel vers was. 'Emmett ik ga even naar Jake' Snel liep ik naar het huis en zag al snel Jake zitten. 'Heey Jake' glimlachte ik blij

Jake

Ik keek op en zag tot mijn verbazing bella. "Bells!" Ik stond blij op en trok haar tegen me aan. ik had haar gemist.

bella
    Ik grinikte. 'Is het vandaag het nationaal knuffel Bella dag ofzo?' grinikte ik weer

Jake

"Mag het niet dan?" Vraag ik nu ook lachend en knuffel haar nog wat steviger. "Ik heb je gemist bells!"

bella
    We hebben elkaar nog gezien van de week. Ik heb Emmett wat gezonde verstand gebracht' zei ik zacht.

Jake

"Dan nog heb ik je gemist!" Zeg ik lachend en laat haar los. "Dus zullen we iets leuks gaan doen?"

bella
    Ik grnikte om zijn logica. 'wat wil je doen dan?'