• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

Iedereen in de RPG leeft.

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

[ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 18:06 ]

Ex astris, sciencia

Bella
    Hij werd chagerijnig. Ik keek bang naar de grond. Straks werd hij heel boos. Of hij zou me uitlachen. Begreep hij niet dat dit moeilijk voor me was. Over haar te praten.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jake

"Bella?" Ik keek haar vragend aan. "Komop, je kent me je kunt me echt wel vertrouwen." Zei ik toen maar.

Bella
    Ik keek hem in zijn ogen en zag dat hij het meende. Ik zuchte diep. 'Het is ook Lucy' zei ik heel zacht en ik begon zacht te snikken.
    [omg zit te huilen met het nummer what hurts the most

Jake

Ik begreep het niet. "Bella wat is er met Lucy?" Ik keek haar aan en stond toen op om haar te omhelzen.

Bella
    Ik mis haar zo erg'snikte ik. Waarom dast mocht Joost weten dat wist neimand en zelfs ik niet. Het voelde fijn teon hij me omhelzde

Jake

"Maar je hebt zoveel mensen hier die van je houden Bella." Prevelde ik zachtjes in haar oor. "Je hebt Nessie en je ouders, Edward en de andere cullens, mij en de wolven."

Bella
    Ik knikte en snikte verder. Dat wist ik al. 'Maar ik mis haar zo erg ik weet niet waarom'
    [moet zo weg]

Jake

Ik zuchtte... "Wil je haar terug halen?" Ik keek naar haar gezicht dat op verdriet stond. Ik kon er niet tegen als ze pijn had..

Bella
    'Als ik haar nog eenkeer zou mogen zien ik zou er heel wat voor overhebben. Maar ik weet niet waar ze is hoe het gaat en of ze haar geheugen terug heeft' mompelde ik en keek kmet doodse ogen naar de grond.
    [natuurlijk stel ik het uit door men ouders al beneden weltruste te wensenxD]

Jake

Ik knik. "Weet Carlisle dat niet dan?" vraag ik terwijl ik haar weer los laat in de hoop dat het snikken niet weer opnieuw zou beginnen.

Bella
    Ik schudde mijn hoofd

Emmett
    Ik loop weer richting de rivier om te kijken of Leah er nog is. Nu ik steeds dichterbij kom vang ik haar geur op en volg het.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[ik ga nu eten tot straks]

Bella
    'Ik ga het wel aan hem vragen' Jake keek me evn en aan en ik verdween. Ik stond op en ging Emmett zoeken

Emmett
    Ik ben bij de rivier, maar geen spoor van Leah. 'Hmm,, Raar Naja' Zeg ik hardop tegen mezelf. Als ik me omdraai zie ik Bella staan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'