• -

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:07 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Frigga schreef:
    (...)
    's avonds eet ik inderdaad niet veel. Vroeger ad ik wel, omdat dat moest. Maar daar ben ik sinds ik na de middelbare ga mee gestopt omdat ik er echt ziek van werd. Het maakt niet uit hoe vroeg ik op sta, ja tenzij ik echt uren eerder opsta maar dan krijg ik geen slaap wat nog slechter is voor je lichaam.
    Ontbijten word overschat, het is wel wat beter, maar zo belangrijk is het niet.

    Door ontbijt wordt je metabolisme op gang gezet en ga je veel beter alles gaan verteren, gaat het ook sneller. Volgens mij ben jij daarom zo snel misselijk in de ochtend. Je lichaam is zich gaan aanpassen aan het feit dat het maar laat op gang wordt gezegd, waardoor het in de ochtend moeilijkheden krijgt met vroeg op gang te krijgen. Als je begint met iedere ochtend een appel te eten, dan ben je dat misselijke gevoel zeker na een week kwijt.
    -Ik ben natuurlijk geen dokter en jij doet er nog altijd van wat je wilt.-
    Maar ontbijten is belangrijk, voor de gezondheid van je lichaam.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Door ontbijt wordt je metabolisme op gang gezet en ga je veel beter alles gaan verteren, gaat het ook sneller. Volgens mij ben jij daarom zo snel misselijk in de ochtend. Je lichaam is zich gaan aanpassen aan het feit dat het maar laat op gang wordt gezegd, waardoor het in de ochtend moeilijkheden krijgt met vroeg op gang te krijgen. Als je begint met iedere ochtend een appel te eten, dan ben je dat misselijke gevoel zeker na een week kwijt.
    -Ik ben natuurlijk geen dokter en jij doet er nog altijd van wat je wilt.-
    Maar ontbijten is belangrijk, voor de gezondheid van je lichaam.

    Vroeger ontbeet ik en toen werd ik ook misselijk, dus het licht niet aan gewenning. Ik heb mijn hele leven ontbeten en daarna misselijk geworden en nee ik at niet te veel, een kommetje muesli ofzo.
    Ontbijten is inderdaad beter voor je, maar het is niet erg als je het niet doet. Mijn vader doet het ook niet, die heeft er ook geen problemen, en hij werkt in de gezondheidszorg. Dus ik denk dat, als het echt zo belangrijk was, hij het wel deed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    's avonds eet ik inderdaad niet veel. Vroeger ad ik wel, omdat dat moest. Maar daar ben ik sinds ik na de middelbare ga mee gestopt omdat ik er echt ziek van werd. Het maakt niet uit hoe vroeg ik op sta, ja tenzij ik echt uren eerder opsta maar dan krijg ik geen slaap wat nog slechter is voor je lichaam.
    Ontbijten word overschat, het is wel wat beter, maar zo belangrijk is het niet.


    Ontbijten wordt niet overschat. Ieder mens is gewoon weer anders en voor de mééste mensen geldt dat een ontbijt goed voor je is.
    Zelf overleef ik de dag niet zonder ontbijt :W
    Maar even ontopic: ja, dat had ik een tijdje geleden ook, precies hetzelfde. Toen ben ik wel gauw weer aangekomen, want iedereen werd boos op me :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Element schreef:
    Lol ik heb dat altijd andersom.
    Dat je denkt van 'Ew, ik ben dik geworden O.o'


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.