• -

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:07 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ooww ja, ik had hetzelfde als jij,
    maar dat viel mezelf niet op maar een klasgenoot.
    zei, "wooww, jij bent echt onzettend dun, kijk je ribben"
    toen schrok ik


    Be who you wanna be.

    's morgens moet je echt eten. Dan eet je maar met lange tanden, je móet eten, dan start je je dag veel beter op. Desnoods een stuk onbijtkoek op de fiets, maar eet in ieder geval iets.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    's morgens moet je echt eten. Dan eet je maar met lange tanden, je móet eten, dan start je je dag veel beter op. Desnoods een stuk onbijtkoek op de fiets, maar eet in ieder geval iets.


    Ik weet dat het niet goed is, en ik doe het ook niet met opzet zoals ik al zeg. Meestal probeer ik een banaan naar binnen te krijgen. Maar wees gerust, ik ben ernstig van plan mijn eetschema te wijzigen. Ik zie zelf ook in dat het écht niet gezond is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eh, ja, iedere keer als ik een rapport krijg.
    Maar nee, daar doe ik niet aan. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    C18 schreef:
    Ja, en daarom fitness ik tegenwoordig :'].


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ja ik besefte me laatst ook ineens hoe slecht ik bezig ben enzo, maarja of dat veranderd :'D en ik word alleen maar dikker voor mijn gevoel ._.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    's morgens moet je echt eten. Dan eet je maar met lange tanden, je móet eten, dan start je je dag veel beter op. Desnoods een stuk onbijtkoek op de fiets, maar eet in ieder geval iets.

    Dat is niet waar, als ik 's ochtends eet ben ik de hele dag ziek en misselijk, ik krijg 's ochtends ook amper wat door mijn keel zonder over te geven. Als ik niks eet voel ik me de rest van de dag prima en kan ik me veel beter consecreren en alles. Als ik 's ochtends niet eet gaat het juist beter met me dan als ik wel eet.
    Zo belangrijk is het niet om 's ochtends te eten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, ik merk dat ik ook een heel stuk ben afgevallen, terwijl ik wel normaal eet. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ja, dat ik zo dik ben


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, als ik 's ochtends eet ben ik de hele dag ziek en misselijk, ik krijg 's ochtends ook amper wat door mijn keel zonder over te geven. Als ik niks eet voel ik me de rest van de dag prima en kan ik me veel beter consecreren en alles. Als ik 's ochtends niet eet gaat het juist beter met me dan als ik wel eet.
    Zo belangrijk is het niet om 's ochtends te eten.

    Het is juist wel belangrijk om in de ochtend te eten. Zodat alles in werking treedt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Het is juist wel belangrijk om in de ochtend te eten. Zodat alles in werking treedt

    Leg mij dan uit waarom ik als ik 's ochtends eet me dan slecht voelt en alles slechter gaat, ook met mijn lichaam.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lol, iedere keer dat ik in de spiegel kijk lijkt het alsof mijn wangen steeds boller en boller worden. En vanaf volgende week ga ik fitnessen. ;D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, als ik 's ochtends eet ben ik de hele dag ziek en misselijk, ik krijg 's ochtends ook amper wat door mijn keel zonder over te geven. Als ik niks eet voel ik me de rest van de dag prima en kan ik me veel beter consecreren en alles. Als ik 's ochtends niet eet gaat het juist beter met me dan als ik wel eet.
    Zo belangrijk is het niet om 's ochtends te eten.


    Dat ben ik nu ook. Als ik nu 's ochtends echt 2/3 broodjes eet, dan merk ik dat ontzettend, en ben ik ook misselijk en zo. Maar dat is gewenning. Het is wel echt beter om 's ochtends te eten. Want wat Negligible zegt, het zet alles op gang. Ik moet het dus gewoon weer rustig aan opbouwen, en als jij zou willen eten 's ochtends zou dat hetzelfde zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Frigga schreef:
    (...)
    Leg mij dan uit waarom ik als ik 's ochtends eet me dan slecht voelt en alles slechter gaat, ook met mijn lichaam.

    Waarschijnlijk omdat je in de avond nog te laat iets eet, waardoor je lichaam het niet allemaal meer kan verteren tegen de ochtend en je nog 'vol' zit als je wil gaan ontbijten. Sla me niet dood als je nu in de avond niet veel meer eet, maar ik weet gewoon dat het gezond is en beter als je een ontbijt neemt.
    Vroeger kreeg ik ook geen hap door mijn keel, maar ik sta nu gewoon een uurtje vroeger op, zodat ik honger krijg en dan kan ik wel ontbijten voor ik naar school ga. Wat goed is voor je lichaam


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk omdat je in de avond nog te laat iets eet, waardoor je lichaam het niet allemaal meer kan verteren tegen de ochtend en je nog 'vol' zit als je wil gaan ontbijten. Sla me niet dood als je nu in de avond niet veel meer eet, maar ik weet gewoon dat het gezond is en beter als je een ontbijt neemt.
    Vroeger kreeg ik ook geen hap door mijn keel, maar ik sta nu gewoon een uurtje vroeger op, zodat ik honger krijg en dan kan ik wel ontbijten voor ik naar school ga. Wat goed is voor je lichaam

    's avonds eet ik inderdaad niet veel. Vroeger ad ik wel, omdat dat moest. Maar daar ben ik sinds ik na de middelbare ga mee gestopt omdat ik er echt ziek van werd. Het maakt niet uit hoe vroeg ik op sta, ja tenzij ik echt uren eerder opsta maar dan krijg ik geen slaap wat nog slechter is voor je lichaam.
    Ontbijten word overschat, het is wel wat beter, maar zo belangrijk is het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall