• Dat hebben Mitchell en ik van het weekend gedaan, we zijn officieel de meest levenloze mensen. *O*
    Haha nee, het was eigenlijk best grappig. Ik heb er wel 203 en Mitchell 223, als we goed geteld hebben tenminste.
    Wie doen er nog meer zulke levenloze dingen?


    Your make-up is terrible

    Priemgetal schreef:
    Ik heb er geen 223, dat weet ik wel... Dat is echt veel!


    Maar Mitchell is 1,92 en breed en gespierd, dan mag je er zoveel hebben. c:
    En je kan ook veel mini's hebben, zoals ik. Als je mij ziet denk je niet dat ik er 200 heb haha.


    Your make-up is terrible

    Chandler schreef:
    Je hebt ingeval een vriendje dat zó geïnteresseerd in je is dat hij ook je moedervlekken wilt tellen (':

    Mitchell wil alles weten


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar Mitchell is 1,92 en breed en gespierd, dan mag je er zoveel hebben. c:
    En je kan ook veel mini's hebben, zoals ik. Als je mij ziet denk je niet dat ik er 200 heb haha.

    Liefjee, je hemelt me helemaal op. Valt wel mee hoe gespierd / breed ik ben. En ja bij jou merk je amper dat je er 203 hebt ;p

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar Mitchell is 1,92 en breed en gespierd, dan mag je er zoveel hebben. c:
    En je kan ook veel mini's hebben, zoals ik. Als je mij ziet denk je niet dat ik er 200 heb haha.


    Ik ga het eens proberen met mijn vriend... 1m84 (ofzo), breed (niet dik, hij zwemt :'D ). Ik ben maar 1m63, dus ik zal er wel heel weinig hebben x'd


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik ga het eens proberen met mijn vriend... 1m84 (ofzo), breed (niet dik, hij zwemt :'D ). Ik ben maar 1m63, dus ik zal er wel heel weinig hebben x'd


    Ik ben ook maar 1,67 hoor. Maar ik denk ook wel dat hij rond dat getal gaat uitkomen haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben ook maar 1,67 hoor. Maar ik denk ook wel dat hij rond dat getal gaat uitkomen haha.


    Nou voel ik me alsnog klein, je bent wel vijf centimeter groter! Ik zal het eens proberen, lijkt me wel een leuke bezigheid voor op de vrijdagavond ^_^. Denk het zelf ook wel, zo'n getal. Tellen sproeten eigenlijk ook mee?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nou voel ik me alsnog klein, je bent wel vijf centimeter groter! Ik zal het eens proberen, lijkt me wel een leuke bezigheid voor op de vrijdagavond ^_^. Denk het zelf ook wel, zo'n getal. Tellen sproeten eigenlijk ook mee?


    Natuurlijk haha.
    Ik ging elke moedervlek omcirkelen en laten getallen bij schrijven zodat ik niet in de war raakte. Daarna gingen we in bad. x'D Is wel handig. Het ziet er eigenlijk heel grappig uit.


    Your make-up is terrible


    ^
    First reaction.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk haha.
    Ik ging elke moedervlek omcirkelen en laten getallen bij schrijven zodat ik niet in de war raakte. Daarna gingen we in bad. x'D Is wel handig. Het ziet er eigenlijk heel grappig uit.


    Haha, alles omcirkelen, dat is nogal veel om te doen! Hij zag er vast een beetje dalmatiër-achtig uit, niet? Mijn ex ging mijn sproeten tellen, en hij kwam ook op een redelijk hoog aantal uit. Heb nu foundation dus je ziet het niet, maar eerder had ik over mijn gehele neus en jukbeenderen sproetjes... ik vond het nooit leuk. Ging het er wel weer af dan? Ik heb mezelf wel eens ondergekladderd met permanentstift (ik was twee), en gedacht dat ik een tijger was, maar dat moest slijten...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Haha, alles omcirkelen, dat is nogal veel om te doen! Hij zag er vast een beetje dalmatiër-achtig uit, niet? Mijn ex ging mijn sproeten tellen, en hij kwam ook op een redelijk hoog aantal uit. Heb nu foundation dus je ziet het niet, maar eerder had ik over mijn gehele neus en jukbeenderen sproetjes... ik vond het nooit leuk. Ging het er wel weer af dan? Ik heb mezelf wel eens ondergekladderd met permanentstift (ik was twee), en gedacht dat ik een tijger was, maar dat moest slijten...



    Hahahaha lol. :'D Ik deed het met gewone pen en het ging er gewoon af, er is nu niets meer van te zien. Hahaha, hij leek wel een beetje op een dalmatier ja.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Hahahaha lol. :'D Ik deed het met gewone pen en het ging er gewoon af, er is nu niets meer van te zien. Hahaha, hij leek wel een beetje op een dalmatier ja.


    Ik kwam erachter toen ik doorhad dat hij naar mijn neus zat te staren, ik dacht dat ik een pukkel had ofzo en toen was hij de tel kwijt omdat ik wegliep, hij zat op 46 (niet van die grote rode sproeten, kleine, ik krijg ze door de zon)...........


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Misschien een rare vraag maar wat is je of wat zijn je kenmerkende moedervlekken? Waar iemand je dus aan zou kunnen herkennen?


    Physics is awesome

    Volgens mij heb ik geen moedervlekken, haha. Misschien een paar verstopte, maar verder... Nee. Dan zou ik heel snel klaar zijn, haha.
    Dat zijn trouwens wel echt veel moedervlekken!


    To live would be an awfully big adventure

    Eyes schreef:
    Misschien een rare vraag maar wat is je of wat zijn je kenmerkende moedervlekken? Waar iemand je dus aan zou kunnen herkennen?

    Een kenmerkende moedervlek is bijvoorbeeld een moedervlek dichtbij het oog. Je kunt daaraan altijd die ene persoon herkennen. (Ik denk tenminste dat dit een kenmerkende moedervlek is)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het één keer gedaanxD een tijdje terug, ik heb er maar 6


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.