• Om een eigen tijdschrift te maken.
    - ik zag het net ook weer in een topic.
    Ik moest dat vorig jaar voor school maken en het zag er echt super super cool uit.

    Ik zou echt wel een x een tijdschrift willen maken.
    Ik ben benieuwd of meerdere mensen hier het zouden willen doen. Misschien kunnen we dan is experimenteren (:


    Danmarks Dynamite.

    Wandering schreef:
    (...)

    Als die er komt, doe ik hoe dan ook mee. Echt.

    Misschien moeten we er eentje starten?


    Love is louder.

    Turophile schreef:
    (...)
    Misschien moeten we er eentje starten?


    Waren ik en Buddy al van plan (:


    Danmarks Dynamite.

    @Turophile en @Wandering. ik en Buddy heb half 7 afgesproken vandaag.
    Als je even je msn geeft (als je wil) dan kunnen we met z'n vieren ?
    + nog één die er sowieso niet is.


    Danmarks Dynamite.

    o
    ik wil wel meedoen
    proben dan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ZaynxMalik schreef:
    @Turophile en @Wandering. ik en Buddy heb half 7 afgesproken vandaag.
    Als je even je msn geeft (als je wil) dan kunnen we met z'n vieren ?
    + nog één die er sowieso niet is.


    Ik stuur hem je wel even in een PB, goed? Ik ben waarschijnlijk om half zeven niet online overigens, maar misschien wel een kwartiertje daarna of zo(: (moet namelijk eten dan)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ooooh, nais idee :3 PandaHeRo & YUMYUM1D & ik & nog een paar anderen hebben laatst ook een tijdschrift gemaakt. :'D

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:59 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ik stuur hem je wel even in een PB, goed? Ik ben waarschijnlijk om half zeven niet online overigens, maar misschien wel een kwartiertje daarna of zo(: (moet namelijk eten dan)


    Is goed ! stuur maar. En dan beginnen we wss alvast en dan kom je ietsje later :D


    Danmarks Dynamite.

    We zitten nu sowieso al op volgensmij 5 of 6 mensen , 't kunnen er niet veel meer worden.


    Danmarks Dynamite.

    Countenance schreef:
    Zoiets is practisch onmogelijk in je eentje, toen ik klein was keek ik altijd Bratz (dat was het toch) en daarin maakten 4 meisjes ook hun eigen tijdschrift, dus begon ik pagina's uit mijn oude tijdschriften te scheuren en bij elkaar te plakken :"D


    lolol.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nee, ik niet.
    Sorry.
    Misschien alleen een klein stukje tekst, maar meer niet. :S


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Op de basisschool ging ik altijd tijdschriften maken met een groepje :'D
    Anyway, lijkt me wel heel gaaf ja, wilde daar ook eerst een opleiding voor doen, maar heb het maar niet gedaan.


    As travars

    Turophile schreef:
    Als er een Q-tijdschrift komt.. COUNT ME IN.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Turophile schreef:
    Als er een Q-tijdschrift komt.. COUNT ME IN.


    El Diablo.

    Quizet Magazine? Awesome!

    Als dat zo is kun je op mij rekenen! :)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Countenance schreef:
    Zoiets is practisch onmogelijk in je eentje, toen ik klein was keek ik altijd Bratz (dat was het toch) en daarin maakten 4 meisjes ook hun eigen tijdschrift, dus begon ik pagina's uit mijn oude tijdschriften te scheuren en bij elkaar te plakken :"D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.