• Om een eigen tijdschrift te maken.
    - ik zag het net ook weer in een topic.
    Ik moest dat vorig jaar voor school maken en het zag er echt super super cool uit.

    Ik zou echt wel een x een tijdschrift willen maken.
    Ik ben benieuwd of meerdere mensen hier het zouden willen doen. Misschien kunnen we dan is experimenteren (:


    Danmarks Dynamite.

    Zoiets is practisch onmogelijk in je eentje, toen ik klein was keek ik altijd Bratz (dat was het toch) en daarin maakten 4 meisjes ook hun eigen tijdschrift, dus begon ik pagina's uit mijn oude tijdschriften te scheuren en bij elkaar te plakken :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Zoiets is practisch onmogelijk in je eentje, toen ik klein was keek ik altijd Bratz (dat was het toch) en daarin maakten 4 meisjes ook hun eigen tijdschrift, dus begon ik pagina's uit mijn oude tijdschriften te scheuren en bij elkaar te plakken :"D


    't is ook onmogelijk in je eentje. Vorig jaar had ik het ook in een groepje gedaan. (:


    Danmarks Dynamite.

    vroeger heb ik dat wel eens gedaan, best cool. Het duurde wel een eeuwigheid (in mijn eentje geloof ik) en met school wel eens dat iedereen een pagina moest maken. Ik zou het nog wel een keer willen doen:)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:47 ]

    Ja. Lijkt me ook echt geweldig! (:
    Journalistiek op vlak van tijdschriften vond ik altijd al wel interessant. ^^ Maar niet dat ik er realiteit van maken wat het is niet bepaald een droom of zo die móet verwezenlijkt worden.
    Al lijkt het me wel mega awesome om zelf eens één in elkaar te flansen. Ik zou wel wat meer tijd nodig hebben dan 1 week... Spreekt voor zich. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het is wel supercool dat iedereen hier positief op reageert (:


    Danmarks Dynamite.

    Misschien moeten we met een groepje een redactie opstarten voor een tijdschrift hier op Q.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb dat eens gedaan op de basisschool. Echt zo heel falend, álles getekend en gekleurd en geschreven en zo op A4tjes en die dubbelvouwen :'D
    Maar was wel leuk om te doen, hoe erg het ook faalde 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Buddy schreef:
    Misschien moeten we met een groepje een redactie opstarten voor een tijdschrift hier op Q.


    Dat lijkt me echt supercool.

    Ik ga nu slapen , maar ik kijk morgen wel


    Danmarks Dynamite.

    Ja! Ik ga dat doen. Voor een project op school. het lijkt me echt zo ontzettend tof, ik heb er echt nu al zin in. Ik moet daar dan een jaar mee bezig zijn ^^

    Als jullie nog toffe ideeën hebben, tell me, tell me(:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:04 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    wij moesten een tijdschrift maken bij duits.
    in een groepje van vier. het was echt superchill.
    ik had laatst ookal het idee het te doen.
    maar zo heb ik wel meer ideeen ahha

    lijkt me supertof

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 22:04 ]


    Be who you wanna be.

    Fayan schreef:
    Ik heb dat eens gedaan op de basisschool. Echt zo heel falend, álles getekend en gekleurd en geschreven en zo op A4tjes en die dubbelvouwen :'D
    Maar was wel leuk om te doen, hoe erg het ook faalde 8D


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Buddy schreef:
    Misschien moeten we met een groepje een redactie opstarten voor een tijdschrift hier op Q.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeh, dat lijkt mij ook best wel gaaf, ja (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als er een Q-tijdschrift komt.. COUNT ME IN.


    Love is louder.

    Turophile schreef:
    Als er een Q-tijdschrift komt.. COUNT ME IN.


    Als die er komt, doe ik hoe dan ook mee. Echt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.