• Ik moest echt heel erg wennen aan het nieuwe album van Coldplay. Ik weet nog heel goed dat toen ik "every teardrop is a waterfall" op de radio hoorde, ik het echt verschrikkelijk vond. Hetzelfde met "paradise".
    Maar nu, nu ben ik echt helemaal verliefd op het nieuwe album! Naast boven genoemden vind ik "hurts like heaven" en "princess of china" heel vet.

    Wat is jullie mening over het nieuwe album? En welk liedje vind je het leukst?


    You try so hard not trying to try so hard.

    Hmmm. Ik vind het niet mooi. Naar mijn mening is Coldplay van een geweldige band met prachtige, originele liedjes verandert naar een commerciële band die popliedjes schrijft alleen voor het geld. Maar goed, mijn mening. Ik vind het dus heel erg tegenvallen. Vooral Princess of China vind ik echt slecht.. Ik denk dat ik het beste nummer 'Us against the world' vind, omdat dat het dichtste bij de oude Coldplay komt en gewoon mooi is. <3
    Kortom, ik wil echt de Coldplay van The Scientist, Fix You, etc. terug D:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:23 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ken alleen Paradise en Every Teardrop is a Waterfall, lol. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind hem... tegenvallen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pariah schreef:
    Ik ken alleen Paradise en Every Teardrop is a Waterfall, lol. :W


    Ex astris, sciencia

    Eerlijk? Alleen Paradise kan er nog meer door, maar wat dat andere betreft.. naar mijn mening is dat geen Coldplay meer ^^ Ik weet 't, elke band veranderd en dat gun ik ze ook + de juist wel positieve reacties die ze krijgen, maar I'll stick with the old Coldplay :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    Eerlijk? Alleen Paradise kan er nog meer door, maar wat dat andere betreft.. naar mijn mening is dat geen Coldplay meer ^^ Ik weet 't, elke band veranderd en dat gun ik ze ook + de juist wel positieve reacties die ze krijgen, maar I'll stick with the old Coldplay :Y)


    The same here.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.