• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [@Tara Inderdaad. Dat is waarom ik zo weinig reageer. Ik heb geen idee wat er is gebeurd, en wat mijn personage heeft gedaan. Laten we het erop houden dat we echt op alinea's/witregels en interpunctie moeten letten, zodat het voor iedereen duidelijk blijft.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Hmm, ja inderdaad, ik was vergeten dat Neville de leraar was...]


    Tijd voor koffie.

    [nou, merilynn is bij de dokter ofzo bij gwen denk ik? En ik bestuur idd dat van ian veel maar daar heb ik ook toestemminng voor ;) maar ik weet ook niet of die stukjes waarbij ik neville gebruik erg is? En Lilith die schrijft nooit meer zowat hoe vaak ik het ook vraag ... Maar ik zal op de allinea's letten. Btw willen julie dan ook een stukje schrijven ? Dan kan ik weer schrijven namelijk (A)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Dit-is-echt-zo-kut!' Zei ik waarna ik mijn hoofd tegen mijn borst liet vallen. 'Wat hebben we nu?' Kreunde Sarah. Ik haalde het rooster uit mijn tas en keek ernaar. 'Gedaante Verwisselingen. Maar dat is pas over een kwartier...' 'Lillith, James en Charlie hebben nu Kruidenkunde, dus misschien kunnen we daar even snel langs gaan? Hun les begint toch pas over 7 minuten.' Zei ik terwijl ik op de klok verderop in de gang keek. We liepen verder en net voordat we waren aangekomen bij de kassen zag ik het weer. 'Kat!' Schreeuwde ik. 'Wat?' 'Die kat, die zag ik gisteren ook nog! Ik dacht dat ik te veel gedronken had maar hij is echt!' 'Waar? Ik zie hem niet.' Ik keek snel naar Sarah en draaide me om en wees naar de plek waar net nog een harige, grijze kat stond. 'Ik geloof dat ik gek word...' Zei ik terwijl ik m'n hoofd schudde. 'Misschien keek ik gewoon niet goed. Kom, we gaan.' We liepen de kassen binnen waar we professor Longbottom weer tegemoet kwamen die zat te discussieren met Ian en James en de rest van klas was eigenaardig stil. We gingen bij Charlie en Lillith zitten. 'Wat is er gebeurd?' Fluisterde ik.

    [Sorry dat ik niet geschreven had. Ja, ik weet het 3 dagen is niet zo veel maar voor mij voelt het wel zo. Ik ben nu in Brazilie bij familie, maar probeer wel zo vaak mogelijk te schrijven. :)]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 1:43 ]

    Xenevere Charlie Emilus
    Nadat ik het had gehoord van lillith, kwam Lily binnengelopen.
    "Wat is er gebeurd?" vroeg ze. Snel legde ik het haar uit. "Lillith had met Ian gezoend, terwijl ze met James had, James is gaan vechten met Ian..." fluisterde ik.

    Snel gooide ik het gesneden duivelstrik ("hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen", dacht ik bij mezelf), in een pot en pakte de volgende. De plant kroop alle planten op. Even niet opletten en de plant had je al gegrepen. Deze plant mocht alleen behandelt worden met een leraar erbij. "Geen wonder..." dacht ik, terwijl de plant alle kanten probeerde op te glibberen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:20 ]


    Tijd voor koffie.

    {7[Uhm zo ver ik weet hebben de eerstejaars nooit les met de vijfde jaars en zitten Lilith en Charlie in de vierde toch?
    En @xLaughing zover ik weet is mijn naam nogsteeds Emrys of Tara en geen Merilynn of je moet iemand anders bedoelen maar die heten volgens mij ook niet zo...
    Ik denk dat ik pas ga schrijven als iedereen een beetje gaat kijken en gaat nadenken over wat ze schrijven wat zo is het echt heel erg irritant.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    {7[Uhm zo ver ik weet hebben de eerstejaars nooit les met de vijfde jaars en zitten Lilith en Charlie in de vierde toch?
    En @xLaughing zover ik weet is mijn naam nogsteeds Emrys of Tara en geen Merilynn of je moet iemand anders bedoelen maar die heten volgens mij ook niet zo...
    Ik denk dat ik pas ga schrijven als iedereen een beetje gaat kijken en gaat nadenken over wat ze schrijven wat zo is het echt heel erg irritant.]


    [Idd Tara, respect. Laten we wachten^^_O_]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik bedoel de karakter marilynn is toch een personage of niet? De personage van badtranslate is volgensmij als laatst gezien bij de uilenvleugel en grey ergens in het kasteel. En volgens mij is emrys' personage in het ziekenhuis?
    Mijn personage is aan het lopen
    Charlie zit blijkbaar met de 5de klassers bij Ian en Lilith
    Wat moet ik veranderen?]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [@Emrys, ik heb weleens een stukje geschreven waarin Lily iemand sloeg, waarin ik niet meldde in welk jaar diegene zat en waarin Lily en diegene samen les hadden gehad. Toen jij voor Albus schreef die toe had gekeken, schreef jij dat Lily een 6e jaars een stomp gaf. Dus ik d8 dat het mogelijk was dat leerlingen uit verschillende jaren samen les hadden. Dat is nu dus eigenlijk best vaag... Maar goed, ik verander dat stukje wel]

    BADTranslate schreef:
    (...)

    [Idd Tara, respect. Laten we wachten^^_O_]

    [Lol ze kent mijn naam yay ;3
    Oké... beetje te vaag...]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Oke, dan zit Charlie wel in de 4e,]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 12:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Emrys schreef:
    {7[Uhm zo ver ik weet hebben de eerstejaars nooit les met de vijfde jaars en zitten Lilith en Charlie in de vierde toch?
    En @xLaughing zover ik weet is mijn naam nogsteeds Emrys of Tara en geen Merilynn of je moet iemand anders bedoelen maar die heten volgens mij ook niet zo...
    Ik denk dat ik pas ga schrijven als iedereen een beetje gaat kijken en gaat nadenken over wat ze schrijven wat zo is het echt heel erg irritant.]


    [Tara'tje? Bedoelde ze niet gewoon dat Marylinn onderweg was met Neville naar Gwen? Or something like that 'cause I stopped writing here for a long, long time...]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [dat bedoelde ik ja ;)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ff een vraagje: blijven we hier nu alleen nog maar discussiëren over vaag gedoe zonder er echt veel van op te steken. <-- niet gemeen bedoelt
    of gaan we weer verder met schrijven?]

    Cressida schreef:
    (...)

    [Tara'tje? Bedoelde ze niet gewoon dat Marylinn onderweg was met Neville naar Gwen? Or something like that 'cause I stopped writing here for a long, long time...]

    [Uhu maar Emmietje dat is Marylinn ;3
    Ik zal straks op school verder gaan schrijven want nu moet ik echt weg...]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."