• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James sirius potter
    'Lily gaat het? Je ziet bleekjes van al het boterbier, haha.' hij liep verder en op een gegeven moment kwamen ze uiteindelijk een bank tegen. Ze gingen daar zitten en trokken al een paar flesjes open. Lilith kroop dichter tegen James aan. 'heb je het koud?' hij deed zijn jas uit en deed het om haar heen. 'dankje James het is nu beter.' james deed een arm om haar heen. Ian en James dronken tegerlijkertijd een flesje leeg. 'dat was lekker.' 'James, hoe heb je het geflikt?!' 'vertel ik je wel later joh!' zei james tegen Ian. Lily stond op en probeerde goed te staan. 'zo wat wil je zeggen, Lils?' vroeg James.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Ik ha nog een flesje pakken.' 'Nog een?!' Zei James. 'Ja, ik heb er maar drie gehad en jij bent al bij je vijfde!' Ik pakte een flesje van de grond en draaide die open. 'Weet je zeker dat ja dat aankan, Lils?' 'James, ik ben al bijna 12. Natuurlijk kan ik dit aan.' Zei ik quasi beldigd en nam een slok uit het flesje. 'Zullen we een spel doen?' Vroeg James. 'Ja, leuk!' Zei Lillith opeens heel wat opgewonden. 'Wat heb je in gedachten, Jamie?' Vroeg ik met een s=nieuwsgierige grijns.

    [Omg geen zin om te kijken hoe je alles typt (A)]

    Albus Severus Potter
    Ik haalde het dikke en ondertussen vergeelde perkament uit mijn broekzak.
    'I'm sommenly swear I'm up to no good.' zodra ik de zin had uitgesproken begon er inkt te verschijnen op het blad. Al snel herkende ik alle plekken die de map toonde.
    Mijn ogen zochten de kaart af naar iets interessants en toen zag ik dat boven op de zevende gang er een paar mensen verdwenen.
    Waar eerst de namen van James Lilith Ian en Lily stonden was nu helemaal leeg. Verbaasd keek ik omhoog. Drie verdiepingen boven me waren nu mijn broer en zus ergens in een muur verdwenen.
    Hoe leuk is dat?
    Zo snel mogelijk liep ik alle trappen op die het weer eens niet konden laten om zichzelf om te draaien zodra ik erop stond. Maar na een beetje gevloek tegen de trappen schoven ze toch weer terug en vervolgde ik mijn weg naar boven. Precies dezelfde plek waar Lily James en de andere twee waren verdwenen was er niks te zien behalve de muur en daartegenover iemand die een paar trollen leerde dansen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'nou, jullie weten dat het een mega plek is. Dus... We kunnen ons allemaal hier verspreiden en tams maken. Elk team heeft dan een "vlag" en verstopt het in je gedeelte.' 'James ik snap het niet hoor.' 'we moeten ook eerst maar is teams maken Ian.' 'oke dan hoor ik bij James!' riep Ian en hij rende naar hem toe en dee een aai over James' bol. ' oke meisjes tegen de jongens!' riep james en pakte een flesje. 'dit is onze vlag. Jullie moeten ook een vlag hebben en oh ja dit is de streep of grens.' 'okeh verspreiden!!' schreeuwde Ian en rende al ergens heen. 'dit is onze roep"maakt wolven geluid" oke?!' ' ja is goed hoor james. Wij gaan winnen!' riep Lily schrel. En ze rende weg met lilith.
    Ondertussen ging James naar Ian en verstopte de fles ergens tussen een doos. 'AAAUUUUH...' riep james en hoorden dat ook van de meiden en hij sloop voorzichtig naar het midden. 'ANDERE REGEL: je kan elkaar tikken en dan moet je naar het midden 20 koprollen maken en dan mag je weer mee doen!' hij liep over de streep en liep verder naar het einde en klom een bergje op en keek dus over bijna alles heen en zag Lilith lopen en Lily liep onder hem. Hij sprong er van af en stond voor Lily 'zo waar ligt die van jou he?! TIK!' hij ging weer verder zoeken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Clove--->District12


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lucille Katherine Lillian Malfoy
    Ik loop wat rond als ik James en Lily zie. Ik loop maar naar ze toe, want ik verveel me zo erg.
    'Dus wat doen jullie?' vraag ik.
    Als ze iets kinderachtigs doen, ben ik weg van hier. Heb ik meteen wat tijd om naar de leerkrachten te gaan en om meer huiswerk te vragen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James sirius potter
    'hoe kom jij hier in vredes naam?! We zijn hier een spel aan het spelen. Boterbier?' en hij gaf een klop op haar schouder. 'ehm nee dankje James. Heb je Lilith gezien?' 'mijn vriendinnetje is hier ergens.' zei hij en hij rende verder weg.

    Sorry dat ik zo kort schreef maar ik moet weg van mijn moeder :( ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lucille Katherine Lillian Malfoy
    'Een spel. Iets te kinderachtig voor personen van mijn leeftijd. Ik ga maar meer huiswerk vragen,' zeg ik.
    Ik loop weg rechtstreeks naar mijn kamer. Het huiswerk vragen kan later wel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lily Luna Potter

    'Neee!' Kreun ik dramatisch als James mij tikt. Terwijl ik bezig ben met erg mislukte koprollen maken bots ik tegen een gedaante op. 'Albus!' Zeg ik met een schrille stem en sta op. 'Hoe heb je ons gevonden?!' Vraag ik nieuwsgierig. 'Zo.' Hij haalt een kaart uit zijn zak, waarop staat "I sommenly swear I'm op to no good". Ik weet al meteen welke kaart het is en vraag er verder niet naar. 'Oke, gezellig dat je er nu ook bent! Wil je een flesje boterbier? Oh en we zijn trouwens bezig met een spel. Zin om mee te doen?' Ik kijk Albus afwachtend aan terwijl ik hem naar de bank leidt waarnaast een paar doorzichtige flesjes boterbier staan. Ik geef er een aan Albus en neem er zelf ook een waarna hij me raar aankijkt. 'Wat?' Vraag ik.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 15:08 ]

    James sirius potter
    James hoorde Albus praten liep hij tot tegengestelde richting. Hij liep nog verder en toen hij om de hoek ging knalde hij bijna tegen Lilith. Hij probeerde haar weer te tikken maar werd getikt door haar. 'ah ik ben getikt wat jammer zeg.' hij gaf haar een knip oog en liep naar het midden en maakte 5 koprollen en kon verder niet en ging plat op zijn rug liggen en deed zijn ogen dicht. James was misselijk, heel erg duizelig. 'AAAAAUUUUU!!' hoorde hij en zag dat ian de vlag had gevonden. Met Lily en Lilith er achteraan gerend.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ian karlen
    ik zie james op de grond en liep erheen. ' waarom l;ig je op de grond alsof je dood bent man?!' en ik dronk nog een boter biertje.
    'WE HEBBEN GEWONNEN!'

    [srr kort stukje maar ik ga weer verder]


    Beoordeel mensen niet op hun uiterlijk maar op hun karakter.

    James Sirius Potter
    'grmbl grmbl ik voel me niet zo lekker. Ik ben blij dat we gewonnen hebben.' hij stond op en ging op een stoel zitten met zijn hoofd tussen zijn benen. Lilith liep naar hem toe en hielp hem maar James die wilde op dit moment niet geholpen worden. 'James wat is er?!' 'Ik heb echt geen idee en deed zijn hoofd weer omhoog. Lilith schok en er kwam ook een gilletje uit haar mond. 'Je bent groen James!' James wilde een spiegel om het te zien en stond dus op, om een spiegel te zoeken. 'AAAAAAAH!' Ian rende er toe en keek hem niet begrijpend aan. 'Boterbier?' vroeg Ian nog vrolijk. 'Nee Ian dat wil ik niet!' Hij stond op en liep naar de rest. Lily zat met Albus te praten en keek daarna raar naar James. 'wat is er me-' 'JIJ hoeft niks te zeggen Albus. Maar ik voel me al een stukken beter!' Lily liep naar hem toe en keek hem goed aan. 'Wat is er Lily volgens mij ben jij jezelf niet meer, hahaah!' en hij tilde haar op en legde op een bank neer en ging er zelf ook op zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    District12 schreef:
    Lucille Katherine Lillian Malfoy
    'Een spel. Iets te kinderachtig voor personen van mijn leeftijd. Ik ga maar meer huiswerk vragen,' zeg ik.
    Ik loop weg rechtstreeks naar mijn kamer. Het huiswerk vragen kan later wel.

    is ze niet nieuwsgierig dat James en Lilith wat met elkaar hebben ?!
    xD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Hoezo ben ik mezelf niet meer? Ik ben hier niet degene die groen is!' Zei ik terwijl ik tegenstribbelde terwijl hij me optilde en op de bank zette. 'James, volgens mij is het beter dat je naar de ziekenzaal gaat.' Zei Ian die naast James ging zitten. 'Nee, nee hoeft niet!' Zei James en hij wuifde Ian's worden weg. Ik boog voorover om nog een flesje boterbier te pakken maar werd teruggetrokken door een hand die me bij mij schouder beetpakte. 'Ep, ep ep! Volgens mij heb je wel genoeg gehad voor vandaag, Lils. Straks moet jij naar de ziekenzaal omdat je hersenen te beschadigd zijn.' Zei James die nu oranje werd. 'James...?' Vroeg ik, twijfelend of het door al dat boterbier kwam of omdat het gewoon echt was. 'Ja?' Zei hij en keerde zijn hoofd naar me. 'J-je, je bent oranje...!' 'Lils, je hebt echt te veel op!' 'Nee James, ze heeft gelijk! Je bent echt oranje!' Riep Albus die er ook bij was komen staan en nu breed grijnsde.

    James Sirius Potter
    'het zal toch niet! oh my god ik ben oranje!' terwijl in de spiegel keek. 'ik ga echt niet naar de ziekenzaal alleen omdat mijn gezicht oranje is.' hij liep naar Albus toe die nog meer grijnsde. 'Het ziet er gewoon zo komisch uit.' 'HAHAHA het is ook gewoon zo grappig! hahaha!' en hij zette meteen zijn pokerface op.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.