• Het leuk vinden als er hele goede vrienden hier op Q' zitten.

    Ik persoonlijk niet , want mijn vrienden zouden mijn denk ik uitlachen

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:42 ]


    Danmarks Dynamite.

    Nightlock schreef:
    God, nee, alsjeblieft niet. Dit is gewoon mijn wereld, die compleet losstaat van mijn real life. Dit is mijn Narnia, en niemand is toegestaan in mijn klerenkast.(cat)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Mijn beste vriendin zit dankzij mij op Q
    een paar maanden na mij heeft zij een Q account aan gemaakt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik wil liever niet dat mijn vriendinnen hier ook op zitten. De meeste van mijn verhalen zijn persoonlijk en gaan ergens over mijn 'pijn'. Als zij dat zouden lezen zou het niet fijn zijn. ^^


    To love is to destroy.

    Die zitten er al op, LOL. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn twee beste vriendinnen zitten hier op Q door mij ^^
    Cup en Chandler

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:08 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    GRRRRR schreef:
    Mijn beste vriendin zit dankzij mij op Q
    een paar maanden na mij heeft zij een Q account aan gemaakt

    ik zit echt niet dankzij jou op Q hoor ;)
    ik kende Q al veel langer
    wist toen alleen niet of ik een account wilde

    Ik zou het niet leuk vinden, nee.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Je vraag, 'zou je het leuk vinden' en dan zeg je 'ik persoonlijk wel, ze zouden me uitlachen'. Je spreekt jezelf tegen.. Per ongeluk, i guess, maar ik zeg het maar even.
    En ja, ik zou het erg vinden. Ik vind het al niet leuk als mijn vriend en een vriendin hier komen rondneuzen om mijn account te vinden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn beste vriend heeft Q gemaakt speciaal om mijn stories te kunnen volgen, ookal zijn het fanfics, en dat vind ik erg lief van hem. En ik heb vandaag op school Q getoond aan een erg goede vriendin, en nu gaat zij het ook misschien aanmaken. Samen met mijn beste vriendin zijn dat de enigen die dankzij mij van Q weten, en zo wil ik het ook houden.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    een goeie vriendin zit hier door mij
    maar ik zou toch niet zo graag hebben dat mijn klas hier ook zou komen

    ZaynxMalik schreef:
    Het leuk vinden als er hele goede vrienden hier op Q' zitten.

    Ik persoonlijk niet , want mijn vrienden zouden mijn denk ik uitlachen


    Danmarks Dynamite.