Nightlock schreef: God, nee, alsjeblieft niet. Dit is gewoon mijn wereld, die compleet losstaat van mijn real life. Dit is mijn Narnia, en niemand is toegestaan in mijn klerenkast.
“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”
Ik wil liever niet dat mijn vriendinnen hier ook op zitten. De meeste van mijn verhalen zijn persoonlijk en gaan ergens over mijn 'pijn'. Als zij dat zouden lezen zou het niet fijn zijn. ^^
Je vraag, 'zou je het leuk vinden' en dan zeg je 'ik persoonlijk wel, ze zouden me uitlachen'. Je spreekt jezelf tegen.. Per ongeluk, i guess, maar ik zeg het maar even.
En ja, ik zou het erg vinden. Ik vind het al niet leuk als mijn vriend en een vriendin hier komen rondneuzen om mijn account te vinden
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Mijn beste vriend heeft Q gemaakt speciaal om mijn stories te kunnen volgen, ookal zijn het fanfics, en dat vind ik erg lief van hem. En ik heb vandaag op school Q getoond aan een erg goede vriendin, en nu gaat zij het ook misschien aanmaken. Samen met mijn beste vriendin zijn dat de enigen die dankzij mij van Q weten, en zo wil ik het ook houden.
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."