• Het leuk vinden als er hele goede vrienden hier op Q' zitten.

    Ik persoonlijk niet , want mijn vrienden zouden mijn denk ik uitlachen

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 21:42 ]


    Danmarks Dynamite.

    Hele goede vriendinnen van me zitten hier, en dat maakt me niets uit.
    Een groepje van school heeft een account om mijn verhalen te lezen en dat vindt ik gewoon leuk zolang ze maar niet meer gaan doen, dan dat:3

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 18:29 ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nee, ik zou dat persoonlijk absoluut niet willen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dont really care maar mijn vroeger beste vriendin las iets wat eigenlijk niet had gemoeten (;


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Aiku en Chandler zijn goede vriendinnen van mij :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tragically schreef:
    Nee, ik zou dat persoonlijk absoluut niet willen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik zou dat echt niet willen hoor. dan zou ik het gevoel hebben dat het enige wat ik niet hoef te delen ook van me is afgepakt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    God, nee, alsjeblieft niet. Dit is gewoon mijn wereld, die compleet losstaat van mijn real life. Dit is mijn Narnia, en niemand is toegestaan in mijn klerenkast.(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn beste vriend zit hier op Q maar hij is nooit online volgens mij :'D


    -

    Wandering schreef:
    Ik vind het prima als ik mensen ken VIA q, en dat mijn beste vrienden zijn, maar ik zou het niet op prijs stellen als mijn vrienden uit real mijn zouden ontdekken op Q.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn beste vriendin zit op Q, maar ik hoef niemand van school hier te zien.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wandering schreef:
    Ik vind het prima als ik mensen ken VIA q, en dat mijn beste vrienden zijn, maar ik zou het niet op prijs stellen als mijn vrienden uit real mij zouden ontdekken op Q.


    Ex astris, sciencia

    Naja, niet mijn beste vrienden, want ik klaag nogal eens over vrienden en ik wil echt nie dat zij dat dan lezen ofzo..


    Life is hard and then we die

    Wandering schreef:
    Ik vind het prima als ik mensen ken VIA q, en dat mijn beste vrienden zijn, maar ik zou het niet op prijs stellen als mijn vrienden uit real mijn zouden ontdekken op Q.


    comfort in c h a o s

    Wandering schreef:
    Ik vind het prima als ik mensen ken VIA q, en dat mijn beste vrienden zijn, maar ik zou het niet op prijs stellen als mijn vrienden uit real mijn zouden ontdekken op Q.

    Le this.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oooh god, dat zou ik echt niet willen! :')


    "Well, well. Look who we've got here!"