Hele goede vriendinnen van me zitten hier, en dat maakt me niets uit.
Een groepje van school heeft een account om mijn verhalen te lezen en dat vindt ik gewoon leuk zolang ze maar niet meer gaan doen, dan dat
[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 18:29 ]
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
God, nee, alsjeblieft niet. Dit is gewoon mijn wereld, die compleet losstaat van mijn real life. Dit is mijn Narnia, en niemand is toegestaan in mijn klerenkast.
Wandering schreef: Ik vind het prima als ik mensen ken VIA q, en dat mijn beste vrienden zijn, maar ik zou het niet op prijs stellen als mijn vrienden uit real mijn zouden ontdekken op Q.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Wandering schreef: Ik vind het prima als ik mensen ken VIA q, en dat mijn beste vrienden zijn, maar ik zou het niet op prijs stellen als mijn vrienden uit real mij zouden ontdekken op Q.
Wandering schreef: Ik vind het prima als ik mensen ken VIA q, en dat mijn beste vrienden zijn, maar ik zou het niet op prijs stellen als mijn vrienden uit real mijn zouden ontdekken op Q.
Le this.
I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.