• Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wauw het is echt heel mooi gezongen *.*
    Gestemd =D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Schurfie schreef:
    Wauw het is echt heel mooi gezongen *.*
    Gestemd =D


    ja hè? ik vind haar echt super!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sorry, maar ik vind dit echt niet mooi. Haar stem past totaal niet bij dat liedje.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:07 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Sorry, maar ik vind dit echt niet mooi


    Macht nichts, zou je alsnog willen stemmen ajb?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik denk dat ze kan zingen door zangles, maar van nature geen zangeres is. En ze zou er wat natuurlijker moeten zien.. Maar goed, dat is mijn mening, niet dom bedoeld ofzo. En ik gun het haar dus ik heb wel gestemd =)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CH schreef:
    Ik denk dat ze kan zingen door zangles, maar van nature geen zangeres is. En ze zou er wat natuurlijker moeten zien.. Maar goed, dat is mijn mening, niet dom bedoeld ofzo. En ik gun het haar dus ik heb wel gestemd =)


    Dank je, zal ze vast heel blij mee zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gestemd (bloos)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Gestemd (bloos)


    Dank je, namens Silke en mij!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oké lol, ik zie die lijst en zie Amber staan, ze is een soort klasgenoot van me, dus ik stem op haar, sorry. (:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Done ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Done ;)


    DANKDANKDANK!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gedaan (:


    Opgeven is geen optie.

    Wiggle schreef:
    Gedaan (:


    *le hugg*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zie hier een voorbeeld van iemand die het met zijn stem wilt maken, maar niet weet welke liedjes geschrikt zijn. -.-
    Ze doet allerlei rare onnodige dingen met haar stem die het hele nummer naar beneden halen.
    Het spijt me zeer, maar ik kan dit over het algemeen niet mooi vinden. Misschien ben ik wel weer te kritisch, (het zal eens niet) maar dat is mijn opvoeding. ;P (beide ouders zijn muzikanten)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca